Äntligen fredag

Fredagar är bra, synd bara de är så korta. F,n man kommer hem 16,00, sen ska det handlas, hem igen på med spisen och laga något att spisa, men mellan detta tar iaf jag något att dricka. Efter den delikata middagen ska man varva ner en stund, och plötsligt är det lördag. :)
Men hade du hetat Berralund så hade du haft en lång fredag.
Sluppit handla, sluppit sätta på spisen haha.
Ha en go fredag ändå :)

Hon vill inte ätamin mat, lagar jag thaimat är det en nära dödenupplevelse för henne. Så det är av ren självbevarelsedrift. :afro:

Nu måste du ta till all din list ;)
Självklart smyger du till närmaste thaihak. Sedan är det en walk in the park när teerak kommer hem:D
Du spänner ut bröstet och välkomnar, Hej älskling. Jag har lagat mat till dig, för du är det bästa som finns:)
Förmodligen får du samla kraft till all kärlek du kommer få efter den måltiden:p;)

Nu måste du ta till all din list ;)
Självklart smyger du till närmaste thaihak. Sedan är det en walk in the park när teerak kommer hem:D
Du spänner ut bröstet och välkomnar, Hej älskling. Jag har lagat mat till dig, för du är det bästa som finns:)
Förmodligen får du samla kraft till all kärlek du kommer få efter den måltiden:p;)
5555, du kan kanske lura din teerak men det hade aldrig funkat här. Hon känner mig alltför väl efter snart 11 år. Så den kärleken hade blivit precis tvärtom istället. :)

@Berralund detta fick frugan när hon kom hem från jobbet i afton ;) behöver du inte mixtra med löjrom, men enkelt med lax 17 min i ugnen:)sköter sig själv, och nöjd fru:xmas_smiley: inte bästa bild å uppläggning, men ändå;)

20191018_230656.jpg

Är man utrustad med begåvningen att vara värdelös i köket så får man alltid äta det som serveras av andra ;)
Så uttrycker även jag det hela. Lyckligtvis är även dottern intresserad av matlagning så hon fixar oftast det hela när hon har tid. Men självklart klarar även en oduglig matlagare som jag att steka eller ugnsbaka lax t ex.

Tillbaka
Topp