Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det bara jag som har ett svenskt bibliotekskort.
Men kan man verkligen skaffa ett utan ett personligt besök, man kan ju naturligtvis få både kortnummer och kod av någon kompis som inte laddar ner själv efterssom man bara kan ha en bok itaget.
Ok. Lite missförstånd här, Då var det som jag trodde, jag var i Sverige på ett möte i januari -12 och passade då på att fixa ett kort.
Min älsta son som också bor i Bangkok föreslog att han kunde låna mitt kortnummer och kod. Men det går inte eftersom att när han lånar en bok skulle den jag då läser försvinna. Jag menar att de som inte besöker Sverige ibland kan använda sig av en bekants kort. Alltså en bekant som ej laddar ner böcker.
Ok. Lite missförstånd här, Då var det som jag trodde, jag var i Sverige på ett möte i januari -12 och passade då på att fixa ett kort.
Min älsta son som också bor i Bangkok föreslog att han kunde låna mitt kortnummer och kod. Men det går inte eftersom att när han lånar en bok skulle den jag då läser försvinna. Jag menar att de som inte besöker Sverige ibland kan använda sig av en bekants kort. Alltså en bekant som ej laddar ner böcker.
Stockholms stadsbibliotek lyckades jag få både kort och kod sända till mig i Thailand. väldigt hjälpsamma var dom. Men var nog en lyckoträff. Sen har jag kort och kod från andra bibliotek genom vänner/ släkt. Skönt att slippa jaga böcker.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.