ASQ hotel.

Gissa vart jag e. Första pris en begagnad brödrost

16037897141628857959674142619705.jpg

Försäkringen måste vara klar, där jag vart lite nervös för det fick jag reda på Fredagseftermiddag i Sverige när bolagen stängt i Thailand.
Jag fick tidsfrist till kl 16:00 på Måndag att visa upp försäkring.
Jag tog samma bolag som @jp rekomendera i slutändan, dom hade öppet Lördag och tog typ 10 min att få försäkringsbeviset efter betalning.

Flygbokning, hotellbokning, försäkring måste vara med vid ansökan av COE..
Hoppas att du har dett bra i din bubbla.
Förhoppningsvis är jag där själv om 1-2 månader.

En fråga:
Måste man uppsöka ambassaden live när jag söker COE?
Eller sköts hela biten online?
Kan jag boka flygbiljett nu i januari och ansöka om COE redan nu?

Det blev visst tre frågor.
Det bjuder jag på.

Hoppas att du har dett bra i din bubbla.
Förhoppningsvis är jag där själv om 1-2 månader.

En fråga:
Måste man uppsöka ambassaden live när jag söker COE?
Eller sköts hela biten online?
Kan jag boka flygbiljett nu i januari och ansöka om COE redan nu?

Det blev visst tre frågor.
Det bjuder jag på.
Eftersom jag inte gjort något av det du frågar om så kan jag inte svara att jag vet.

Men mail jag fick från ambassaden var att innan skulle söknad av COE göras via mail men nu skall den göras på ambassaden.

I praktiken borde det ju gå och boka flyg nu och söka COE nu sålänge det inte är mer än 3 månader tills du flyger.

Men varför söka COE nu? Boka flyg nu och är det COE krav när det närmar sig, sök COE då.

Inget jag skrev är fakta, bästa att kolla med ambassaden, jag vet bara hur det funkar "gör det så kaotiskt och på så kort tid som möjligt" ;)

Eftersom jag inte gjort något av det du frågar om så kan jag inte svara att jag vet.

Men mail jag fick från ambassaden var att innan skulle söknad av COE göras via mail men nu skall den göras på ambassaden.

I praktiken borde det ju gå och boka flyg nu och söka COE nu sålänge det inte är mer än 3 månader tills du flyger.

Men varför söka COE nu? Boka flyg nu och är det COE krav när det närmar sig, sök COE då.

Inget jag skrev är fakta, bästa att kolla med ambassaden, jag vet bara hur det funkar "gör det så kaotiskt och på så kort tid som möjligt" ;)
Tack för info.
Jag måste till ambassaden och söka visum och hoppades kunna söka COE samtidigt.
Det får vänta lite eftersom alla papper inte är klara ännu.
Men skönt om det går att boka flyget nu.
Då har ju nedräkningen börjat...

Tack för info.
Jag måste till ambassaden och söka visum och hoppades kunna söka COE samtidigt.
Det får vänta lite eftersom alla papper inte är klara ännu.
Men skönt om det går att boka flyget nu.
Då har ju nedräkningen börjat...
Vet inte om du får bara söka visum nu?
Jag frågade ambassaden sist innan jag gick på sjön men det gick inte svara dom.
Skulle jag ha nytt visum skulle det sökas med COE, men det är ju några månader sen och kan ha ändrats nu.

Flygresa 5000kr, visum 1750kr, hotell 55.000thb, försäkring 8000thb, covid-19 pcr test inkl fit to fly 2000kr.

Tjena panpan.

Du fixade covid-19 och fit to fly test för 2000 kr totalt.

Får man fråga vart du gick för detta? Samma stället? Två papper? Det är lite rörigt när man söker på nätet.....

Tillbaka
Topp