ASQ hotel.

Spela banjo kallas det när en man tillfredställer sig själv, därför jag undra om det var många singlar i banjoland ;)

Ni kanske spelar banjo i göttlabörg men i fjollträsk drar vi skinnhiss :)
Hur är det med nacken Panpan? En kompis till mig sade alltid att nackont berodde på för högt s p e r m atryck = dags att åka till Thailand :)
Du har väl blivit en mästare på banjo nu när du varit borta så länge från frugan ;)

Ja dom få gånger jag besöker Männskobyn så brukar jag ta tåget. Nu efter namnbyte till Coronabyn så tog jag hojen. Det var i somras, håller mig i Banjoland helst :)
Japp dagen började bra med en ny böteslapp. 1100 kr.
Det var lastzon och gulmarkerad gatusten. Där gulmarkeringen upphört ställde jag mig. Tydligen fick man inte stå där heller. Lastzon 0 - 15 meter "ta med måttband din j,,,a bonläpp!"

Senast redigerad av en moderator:
Absolut att det är "ocker" om en parkering på gatan, i centrala Stockholm för en personbil, kostar mer per månad, än vad jag betalade för min lägenhet i hyra per månad, och nu har jag inte räknat med parkeringsböter.....
En bekant till mig sålde sin lägenhet i Östermalm. Han fick rådet av mäklaren att sälja garageplatsen separat.
Han fick 1.6Milj för en sketen ruta för bilen i gemensamt garage.
Stockholm är helt sjukt.

En bekant till mig sålde sin lägenhet i Östermalm. Han fick rådet av mäklaren att sälja garageplatsen separat.
Han fick 1.6Milj för en sketen ruta för bilen i gemensamt garage.
Stockholm är helt sjukt.
Tacka vet jag en röd stuga med vita knutar mitt i Småland, där kan man leva i harmoni med naturen, och allt vad den har att erbjuda :) Sorry OT:wai:

Parkeringsplats problem ska vi inte ha inne på ASQ hotellen, matenr förhoppningsvis dagens höjdpunkter; så...

Hur var frukosten på ex Landmark idag???

Om nu karantäntiden sänks lite så jag kan åka hem, finns det ASQ hotell på Phuket om man landar där eller det är Bangkok som gäller för oss utlänningar?

Om nu karantäntiden sänks lite så jag kan åka hem, finns det ASQ hotell på Phuket om man landar där eller det är Bangkok som gäller för oss utlänningar?
Än sålänge är det Bangkok som gäller måste i karantän i den stad du landar först, kan ju inte riskera att coronasjuka byter flyg och flyger inrikesflyg och smittar ned andra.
Phuket har inte öppnat för internationellt flyg än.
Dock har dom förberett för ASQ hotell när dom öppnar men förstått det som att dom kommer vara svindyra.

Tillbaka
Topp