Krister
Forumveteran
Föruton i ILs by...Som skvaller i en thailändsk by. Där kan man snacka om fabulera jösses.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Föruton i ILs by...Som skvaller i en thailändsk by. Där kan man snacka om fabulera jösses.
Det skulle innebära en heltidssysselsättning och vem har tid med det? Man får ignorera och låta bli att besvara skiten. Då tröttnar säkert dom som smutskastar.
Han har funnits ända sedan 2005. Först på thaitjejer sen på maipenrai och nu på thaisnack.
Oj vad åren går, redan drygt 7 år här på TS!
Jag blev med på TT 2005 (annat nick) och då var BTT redan där. Han och Thai-Kaj drev vissa ämnen.
Livstidsportad blev jag på MPR (ser det närmast som en merit), men det är betydligt bättre här på TS.![]()
Är du verklig portad på MPR eller ljuger du om det också? Vill minnas att forumägaren har sagt att du inte är portad men jag kan minnas fel. Märkligt att du alltid blir mobbad oavsett forum. De där med att rannsaka sig själv är du förmodligen inte din starka sida. Hade det varit upp till mig så hade du blivit portar för länge sedan efter ditt osmakliga fabulerande om säljande av barn på beachroad i pattaya.Jag blev oxå livstidsportad på MPR på fel grunder men inget jag sörjer över. Den sajten dog för många år sedan när man tillät mobbar operera i samarbete med vissa moderatorer. En ren maffiasajt.
Thaikaj minns jag. Han hade en imponerande kunskap om barer och bargator i Pattaya. Tyvärr påstod han att han var så ful att tom bartjejerna tvekade att gå med honom. Tyckte ofta lite synd om Kaj.
BTT
Har ofta funderat på hur man ska handskas med olika individer på nätet som på olika sätt mobbar andra, kommer med lögner och felaktiga uppgifter om folk och som ofta trissar igång mobben mot enskilda individer.
Ska man ignorera dessa individer eller bemöta dom med risk för bråk och upptrappning? Ska man överlämna allt till moderatorer som ofta dömer väldigt godtyckligt?
Vad tycker ni andra? Dom flesta av er har ju erfarenhet av dessa uppviglande troll som ofta efter att dom startat upp bråk drar sig tillbaka för att njuta av oredan dom lyckats skapa.
BTT
Är du verklig portad på MPR eller ljuger du om det också? Vill minnas att forumägaren har sagt att du inte är portad men jag kan minnas fel. Märkligt att du alltid blir mobbad oavsett forum. De där med att rannsaka sig själv är du förmodligen inte din starka sida. Hade det varit upp till mig så hade du blivit portar för länge sedan efter ditt osmakliga fabulerande om säljande av barn på beachroad i pattaya.
Hej du. Jag tillhör väl den ytters lilla skara som faktiskt vet vem du är.Han har funnits ända sedan 2005. Först på thaitjejer sen på maipenrai och nu på thaisnack.
Så något troll är han definitivt inte.
Om han vore det så är det ett ovanligt seglivat troll.
BTT
Hej du. Jag tillhör väl den ytters lilla skara som faktiskt vet vem du är.
Hände ju en del under 00 talet, och ett eget forum skapade du.
På detta spred du så mycket skit om folk att några GBG gubbar tog reda på vem och vad du är. Ja du träffade ju några även om det gick sisådär.
Har för länge sedan slutat bry mig om skribenter som vänder och vrider på sina som de tror anonyma skriverier.
Och jag anser att du numera är rätt harmlös även under andra nick.
Så jag har inget att säga om dig längre, njut av dina Nickname, det har du förtjänat efter lång och otrogen tjänst.
Är du helt säker på att det verkligen var brodern som skapade det forumet?Hej du. Jag tillhör väl den ytters lilla skara som faktiskt vet vem du är.
På detta spred du så mycket skit om folk att några GBG gubbar tog reda på vem och vad du är. Ja du träffade ju några även om det gick sisådär.
Har för länge sedan slutat bry mig om skribenter som vänder och vrider på sina som de tror anonyma skriverier.
Så jag har inget att säga om dig längre, njut av dina Nickname, det har du förtjänat efter lång och otrogen tjänst.
Jag är helt säker och sprider skit är inte jag, men jag var gruvligt utsatt och min dåvarande partner kallades för En hel del.Är du helt säker på att det verkligen var brodern som skapade det forumet?
Jag personligen tror det var en annan medlem som skapade det forumet i brodern nick.
Om du inte är helt 100 % om det du skriver nu så är du en av dom som ”sprider skit”
Jag var också medlem där, men tvivlar att det verkligen var brodern som skapade forumet.Jag är helt säker och sprider skit är inte jag, men jag var gruvligt utsatt och min dåvarande partner kallades för En hel del.
Så svar ja, jag är helt säker. BTT forum.... jo så var det. Kortlivat och med en handfull medlemmar, men det fanns.
Jaha du var säkert en av de få, men det var han som stod för det och skrev där.Jag var också medlem där, men tvivlar att det verkligen var brodern som skapade forumet.
Jaha du var säkert en av de få, men det var han som stod för det och skrev där.
Om han sedan fick hjälp att starta det av annan avhoppare vet inte jag. Men som sagt han skrev där och stod för forumägare.
Och det var där han uppfattade flera inlägg som hot om att polisanmäla honom.
TTs grundare fick sig också några smällar...
Tja Atom Träffats par gånger med olika forummedlemmar men alltid trevligt o slänga ihopa en träff i bkk när man ändå har vägarna förbi . Men visst kan du väl ta ett snack med S om detta.Generellt sett tycker jag att det finns många medlemmar som onödigt ofta är onödigt hårda mot dig. Du går över gränsen emellanåt men oftast tycker jag du är rätt beskedlig. Jämfört med det flertalet medlemmar som i stort sett aldrig skrivit något om Thailand och bara gnäller på andra medlemmar, som du, så har du ett högre värde för forumet.
Jag har min beskärda del av antagonister, och har alltid haft, men jag har aldrig haft något drev efter mig som du har här och hade på MPR. Så jag har inget förslag till dig annat än att fortsätta som du gör nu. För faktum är ju, att det är precis så här du vill ha det. Du har inga nya erfarenheter från Thailand, så du tar dina gamla historier och vrider upp dem ett varv till, och så har du din diskussion. Om ingen hugger så skarvar du lite till.
På tal om MPR så är jag också bannad. Jag skrev mitt senaste inlägg för kanske 1.5 år sedan men brukade efter det logga in typ varannan vecka för att kolla PM. För kanske 6 månader sedan blev jag bannad. Har ingen praktisk betydelse då jag inte tänkt bli aktiv igen, men hade kanske hoppats att admin ändå kunde meddelat varför; lade ändå tusentals timmar som moderator en gång i tiden. Vill minnas att jag gav dig en eller ett par kortare avstängningar men är säker på att jag meddelade dig varför och att vi även hade en liten PM konverstaion någon gång.
Hej du. Jag tillhör väl den ytters lilla skara som faktiskt vet vem du är.
Nu hamnade glorian på sned.Det var en annan medlem som öppnade och skrev det mesta på det forumet i mitt nick. Jag gav honom tillåtelse att göra det.
Meningen var att det från början skulle vara en parodi på maipenrais medlemmar. Att det sedan gick överstyr med allehanda elakheter var trist.
Jag skrev själv inte särskilt mycket. Minns inte vad den medlemmen hette som stod för det mesta skrivandet där.
Du fick i alla fall heta vaxproppen tror jag mig minnas. Men som sagt det var enbart menat som en kul grej. Att man parodierar och härmar folk ser i alla fall jag som ganska oskyldigt.
BTT
Kanske du som pensionär? Om du inte sysslar med diverse "sido jobb"Det skulle innebära en heltidssysselsättning och vem har tid med det? Man får ignorera och låta bli att besvara skiten. Då tröttnar säkert dom som smutskastar.
Nu hamnade glorian på sned.
Du som i flera inlägg på slutet skryter hur bra detaljminne du har.
Nu minns du inte ens till vem du gett tillåtelse att använda ditt nick och skriva i ditt "namn".
Kan det varit Bibben?
Börjar på CNej det var inte Bibben. Det var en annan väldigt kontroversiell medlem. Han var ofta avstängd från forumet.
BTT