Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte just detsamma om ditt forum.....Sawasdee.se. Herregud, har inte den här tråden dött än?
Är det ett forum med gamla expats eller turistforumSawasdee.se. Herregud, har inte den här tråden dött än?
Det är ett forum för inbördes beundran.Är det ett forum med gamla expats eller turistforum
En pensionerad kastrerad travare som postar material som kopieras från detta forum, bilder som stulits från MPR med förnedrande text är ett annat kännetecken hur lite det modereras där.Är det ett forum med gamla expats eller turistforum
Såja nu skall vi vara snälla , han du åsyftar är en mycket snäll och trevlig kille ,, han har däremot en märklig åkomma , nämligen att hornen växer ut när han sätter sig bakom tangentbordet ,, även jag samt många med mig och även en del på detta forum har ibland den biverkningenEn pensionerad kastrerad travare som postar material som kopieras från detta forum, bilder som stulits från MPR med förnedrande text är ett annat kännetecken hur lite det modereras där.
Forumvärldens mest avstängde härjar fritt där.
Han som var expert på Thailand redan efter att ha bott där en vecka är bossen där, du minns honom från SS.Är det ett forum med gamla expats eller turistforum
Han som var expert på Thailand redan efter att ha bott där en vecka är bossen där, du minns honom från SS.
Du var ju ett stort fan och flitig skribent på det forumet, men vad hände mellan er?Såja nu skall vi vara snälla , han du åsyftar är en mycket snäll och trevlig kille ,, han har däremot en märklig åkomma , nämligen att hornen växer ut när han sätter sig bakom tangentbordet ,, även jag samt många med mig och även en del på detta forum har ibland den biverkningen![]()
Blev inte alls avstängd , utan han(hovslagarn) fick en släng av den berömda tangentbord aggresiviteten , då lämnade jag det forumet ,, tröttnade direkt , högre i tak här, har inte varit inne där sen dess .. Lite av ett forum för inbördes beundran , men ett par riktigt kunniga gubbar likaså ,, så allt var inte fel , inte alls ..Du var ju ett stort fan och flitig skribent på det forumet, men vad hände mellan er?
Blev du avstängd där som många andra blivit?
Är det han som har en massa olika namn Glegolo med meraHan som var expert på Thailand redan efter att ha bott där en vecka är bossen där, du minns honom från SS.
Kan du inte ens stava till ditt forum?Sawasdee.se. Herregud, har inte den här tråden dött än?
ExaktÄr det han som har en massa olika namn Glegolo med mera
Blev inte alls avstängd , utan han(hovslagarn) fick en släng av den berömda tangentbord aggresiviteten , då lämnade jag det forumet ,, tröttnade direkt , högre i tak här, har inte varit inne där sen dess .. Lite av ett forum för inbördes beundran , men ett par riktigt kunniga gubbar likaså ,, så allt var inte fel , inte alls ..
Men om du vet att jag var en flitig skribent så måste ju även du veta vad som var orsaken , kan ju inte ha undgått ditt superskarpa intellekt![]()
Jag gillar dig @Lyco . Du är en av dessa skarpa hjärnor i detta forum.Håller med dig det finns ett antal jävligt skarpa hjärnor där som jag gillar men hästen förstör allt. Det är så jävla tragiskt faktiskt att det skall behöva vara så, i detta forum försöker ju också en del skapa bara skit hela tiden. Själv är jag så trött och orkar faktiskt snart inte delta längre.
Försöker hitta lite korn här och där för att jag gillar dock forumet som helhet!
Helt rätt visst får varje person ha egna nick på andra forum ,men jag har bara ett snarlika nick på alla tre sån är jag ,det ger mera att läsa fler forum man kan snappa upp något bra/dåligt från himmel till jord.Det kan finnas anledningar till att ha ett annat nick på ett annat forum. Och det är inte förbjudet, eget val. Men jag skulle aldrig använda olika nick på samma forum, det är en annan sak.
Tack för berömmet, jag är alldeles för slö med att skriva! Men du och alla andra är välkomna med inlägg och kommentarer. I dag har det inte regnat, men det är väl också det enda som inte hänt...Dessa alla olika nick som vissa folk sysslar med ,ojj stackars människor.Själv är jag med här ,Maipenrai,Sawatdee. ,tack Birger om risbylivet tex. Alltid kan man hitta nåt trevligt som man kan lära sig av .Jag skall ändra nick på alla forum när jag sålt mina två Pontiac-51 ha det