Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, skönt att man inte är moderator längre. Snacka om OT, men kul är det!![]()
Nä, jag måste erkänna att jag har försökt gå in och fixa till något av gammal vana. Det skall icke förnekas efter en del år. Men det är trots allt en skön känsla att slippa bry sig och bara komma med en OT kommentar ibland.hahaha, ja du ser fördelarnamen underförstått var nog moderatorn kvar i dig, så lätt går inte ränderna ur
![]()
OTVad var ämnet i denna tråd?![]()
Som dom flesta andra trådar, OT is life. Jag kan inflika att jag jobbade i ett rederi som hette OT en gång i början av 80-talet. Det betydde Orust Tjörn och var från Skärhamn. Gick i konken några år senare.
EFTER DOM BÅTARNA FLÖG DET INGA FISKMÅSAR!!!Som dom flesta andra trådar, OT is life. Jag kan inflika att jag jobbade i ett rederi som hette OT en gång i början av 80-talet. Det betydde Orust Tjörn och var från Skärhamn. Gick i konken några år senare.
Nej,inte en enda. Det var det snålaste rederi jag har seglat i, var i Vallmo, Inga och Mariann.EFTER DOM BÅTARNA FLÖG DET INGA FISKMÅSAR!!!