BERRALUND!

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Var är du??
Du borde kommit hem nu. Vi kräver rapport hur du haft det ;D ;D

Hej pojkar!

Nej, jag har inte varit i Thailand nu. Men jag har jobbat för att få ihop pengar för att åka dit. Och detta blir på tisdag. Och 2,5 veckor stämmer. Men där kan jag komma åt internet i alla fall så det lär bli en och annan rapport.

Jag kom faktiskt hem för någon timme sedan, nu är det 5 veckors ledighet.

Berralund :wai:

Du har PM och ett medelande från Mr. Ling jag citerar:

Här behövs friska idéer helt klart.
Jag har skapat ett forum för alla som vill ha möjligheten att vara med och påverka hur ChaiMai ska se ut i framtiden. Forumet kan bara ses av de medlemmar som uttalat sitt intresse för att vara med. För att se detta forum och ha möjlighet att vara med och påverka, gå med i den öppna användargruppen "Vi är med och påverkar"

Det är enkelt att gå med och lika enkelt att gå ur (ifall man önskar) Antingen klickar du här samt går med i gruppen eller så följer du nedanstående instruktion:

1) Se till att du är inloggad.

2) Klicka på "Profil" i huvudmenyn och välj "Sammanfattning".

3) Klicka på "Ändra i profil" och välj "Gruppmedlemsskap" .

4) På högersidan hittar du länken "Gå med i grupp".

När du är med i denna grupp kan du se inlägg i forumet som heter "ChaiMai:s utveckling", inlägg från detta forum visas bara för de medlemmar som aktivt gått med i medlemsgruppen. För övriga är inläggen osynliga. Alla som har intresse av detta kan vara med i gruppen och gruppmedlemsskapet behöver inte godkännas av någon. Hoppas på att få se flera av er i denna grupp mycket snart. Väl mött! //ling

Hej Ulle,

Ja, det är en tjusig ansiktslyftning det har blivit. Inte dumt alls. Ling har lagt ner ett jättejobb, tur att det finns eldsjälar som han. :thumbsup:

Jag har redan gått med i gruppen (om jag gjorde rätt). Bra initiativ du kom med där. Visst kan det vara saker man gärna vill dela med sig av som inte alla skall kunna se, bara de riktigt intresserade.

Gratulerar till "befordran" också, roligt med moderatorer med intresse.

Tack tack...

Nja du har nog inte lyckats gå med i gruppen för då skulle det stå" Vi är med och påverkar" under ditt namn.. försök igen, när du väl lyckats kommer du att se ännu en forumsdel som heter "Cm:s utveckling"

Ja, nu lyckades det tydligen, skall utforska vidare i morgon (om jag hinner). Det är dåligt med tid när man bara har en dag hemma innan avresa...

Alla Har gjort ett bra jobbb :D
Om man jämför hur dött det var här för 5-6 veckor och bakåt, så är det roligt att se det gå bra igen.

Det är alla vi som gjort det tillsammans, gammla och nya medlemmar.

Det är roligt att komma upp på morgonen och se alla nya inlägg. :wai:

Tyvärr har jag varit inaktiv hela helgen och kommer nog vara hyffsat inaktiv tills slutet av januari. Vissa av er vet ju varför ;)

Men på vardagarna ska jag försöka göra mitt bästa! Idag blev det lite knasigt då jag inte var på jobbet förens kl 10.15 ???

Men gud vad kul att se så många nya trådar att lösa :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp