Bidrag åt alla?

Ja men då får man ju se till att hon inte åker till risfälten dagligen.
Utan är hemma och tar om hand. Men för det krävs ju att gubben har ekonomiska, samt inte lägger ekonomin på en bar i ingemans land
Jag älskar bara människor som gillar att peta i andra människors ekonomi... hahahaha!!! Avundsjukan står som spön i backen... Men tack för att du fortsätter att läsa min hemsida det värmer Golden.

Ja men då får man ju se till att hon inte åker till risfälten dagligen.
Utan är hemma och tar om hand. Men för det krävs ju att gubben har ekonomiska, samt inte lägger ekonomin på en bar i ingemans land
Fast man ska ju hitta någon att byta fru med också, annars då trådan handlar om bidrag så bjuder jag på detta bidrag i debatten:

Bo i samma sovrum och skaffa en 110cm säng så sköter naturen om resten.
Kramar och kyssar fungerar bra, när lyset är släckt.

Fast man ska ju hitta någon att byta fru med också, annars då trådan handlar om bidrag så bjuder jag på detta bidrag i debatten:

Bo i samma sovrum och skaffa en 110cm säng så sköter naturen om resten.
Kramar och kyssar fungerar bra, när lyset är släckt.
Nu får du hålla i frun din för det är en jättestorm på gång!

Senast ändrad:
Nu fick ja veta mer idag av en som känner honom väl.
I april var han hemma i Sverige och köpte en villa i Kalmar Län, han har rätt saftigt med pengar på konot.
Försäljning av ett företag och arv.
Kanske bara annulleringen av äktenskapet som är sista hindret.

Bor ihop med en Philliphina, gnäller på kostnaden på medicin, köper villa/bostad (April) i Sverige, alltså är han inte utskriven, därmed så har han tillgång till medicin i Swe. Känns mera som en person som tycker att andra ska betala för honom...

Bor ihop med en Philliphina, gnäller på kostnaden på medicin, köper villa/bostad (April) i Sverige, alltså är han inte utskriven, därmed så har han tillgång till medicin i Swe. Känns mera som en person som tycker att andra ska betala för honom...
Nog tror jag han är utskriven. Det går bra att köpa som utskriven.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
1 K
A

Tillbaka
Topp