Blandat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"bson " sa:
Har ni läst Legolas egna tråd på deras forum idag?
Nu diskuterar dom bajs tork teknik :eek: ;D ;D ;D
En sak jag inte förstår här Alla gnäller p Legolas Vem det nu är för jafg vet inte Ni säger åt honom att hålla sig till sitt eget forum. Men sen verkar det som om många här ändå är där inne och kollar??? Varför då???

"hillmer " sa:
En sak jag inte förstår här Alla gnäller p Legolas Vem det nu är för jafg vet inte Ni säger åt honom att hålla sig till sitt eget forum. Men sen verkar det som om många här ändå är där inne och kollar??? Varför då???

Därför att Legolas har bjudit in medlemmar via detta forumet och självklart vill väl en del kolla vad det är för forum som dom har fått en inbjudan till.

"Skåne " sa:
Det var storstilat av dig att sponsra en condo åt tjejen, är du vad som kallas en sugar dady i USA.

Är väl inget du skall lägga din långa Skånenäsa i ;) Jag kan inte tyda det som att han pröjsat denna ,eller kan du ??

Condon har hon haft i minst 10 år och den ska nu säljas. Pengarna är mina om jag så vill men där går min gräns. Hon får sätta dom på banken så hon har nåt där, nu är det ju soprent på hennes konto.

"Kycklingen " sa:
Därför att Legolas har bjudit in medlemmar via detta forumet och självklart vill väl en del kolla vad det är för forum som dom har fått en inbjudan till.
Jo men dom verkar ha en ryslig koll på vad legolas har för sig Om han nu är en Ja jag vet inte vad jag ska säga allt som dom allar honom här Varför då ta sig dit att ständigt gå in och kolla vad han säger på (sitt forum)

"hillmer " sa:
Jo men dom verkar ha en ryslig koll på vad legolas har för sig Om han nu är en Ja jag vet inte vad jag ska säga allt som dom allar honom här Varför då ta sig dit att ständigt gå in och kolla vad han säger på (sitt forum)

Jo det kan man ju undra, men det är väl bara ett fåtal som gör det efter vad man kan läsa här.

Ja men det är ju vad jag kan förstå dom som hatar honom mest som har koll på vad han gör????????????????

"Kycklingen " sa:
Jaja, du kan vara lugn. Han kan skriva här i morgon så slipper du skriva åt honom.

Jaså, hästen kan befrias ur karantänen nu. Men personangreppen lär väl fortsätta, det gnäggas ofta falskt. :-X

"Kycklingen " sa:
Det är bara att hoppas han lärde sig lite denna gången, annars blir det längre karantän nästa gång.

Jag tvivlar starkt på att han lärde sig, tyvärr har han inte tagit lärdom tidigare så varför skulle han göra det nu? ???

Jag är en av dom som är på det forumet, mest pga. Många som försvann här ifrån i en veva och dom flesta av dom var dom som höll igång det här forumet.
Själv har jag inget imot han och förstår inte varför bara han blev bannad flera tjötrövar som bla. gjorde påhopp på hans fru etc. Som borde blivit bannade exakt samma som förra gången dom som starta personagreppen fick stanna kvar och en hel drös som höll igång forumet blev utskickade.

Än en gång Jonas, det var bara en som blev bannad och den personen kom tillbaka med ett nytt nick strax efteråt.

Så en hel drös har inte blivit utskickade.

"Kycklingen " sa:
Än en gång Jonas, det var bara en som blev bannad och den personen kom tillbaka med ett nytt nick strax efteråt.

Så en hel drös har inte blivit utskickade.
Nä många av dom skriver ju fortfarande här i mellanåt.
Förstår inte varför du håller Legolas bakom ryggen så Jonas, satan va skit han har skrivit om dig...

Det har nan säkerligen, håller ingen bakom ryggen att han är mr duktig ser väl vem som helst men tar det han skriver med en nypa salt för internet är hans lilla stenbord.
Jag försöker bara vara saklig och man behöver ju inte sjunka till han nivå då.

"bson " sa:
Nä många av dom skriver ju fortfarande här i mellanåt.
Förstår inte varför du håller Legolas bakom ryggen så Jonas, satan va skit han har skrivit om dig...

Tror inte att Lego skrivit skit om Jonas....men den gode bson.awu..var ju en stor anhängare av Legolas :thumbsup:ända tills de kom i dispyt om uppehållstillstånd i Thailand.Vem som vann har jag glömt... :laugh:..men awu försvan från forumet "lätt kränkt".... :(

"areeya " sa:
Tror inte att Lego skrivit skit om Jonas....men den gode bson.awu..var ju en stor anhängare av Legolas :thumbsup:ända tills de kom i dispyt om uppehållstillstånd i Thailand.Vem som vann har jag glömt... :laugh:..men awu försvan från forumet "lätt kränkt".... :(

Att han gjort det de vet jag ju, han har till och med hängt ut mig på bloggen men han har också skrivit förlå.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp