A
Anonym
Gäst
"Jonas " sa:Att han gjort det de vet jag ju, han har till och med hängt ut mig på bloggen men han har också skrivit förlå.
Ok...mer än vad jag kommer ihåg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
"Jonas " sa:Att han gjort det de vet jag ju, han har till och med hängt ut mig på bloggen men han har också skrivit förlå.
Angängare.. Tyckte väl inte direkt illa om honom förrän jag insåg vad han eg gick för. En patetisk person i mina ögon som aldrig kan erkänna när han har fel och är så jvla redig och ett riktigt rhål när det kommer till kritan. Han har fått många bra gubbar att lämna det nya forumet och det finns en anl att han är så illa omtyckt här."areeya " sa:Tror inte att Lego skrivit skit om Jonas....men den gode bson.awu..var ju en stor anhängare av Legolas ända tills de kom i dispyt om uppehållstillstånd i Thailand.Vem som vann har jag glömt... ..men awu försvan från forumet "lätt kränkt"....
Bra inställning här Jonas, karma för det. Borde följa ditt exempel."Jonas " sa:Det har nan säkerligen, håller ingen bakom ryggen att han är mr duktig ser väl vem som helst men tar det han skriver med en nypa salt för internet är hans lilla stenbord.
Jag försöker bara vara saklig och man behöver ju inte sjunka till han nivå då.
Vad då jag skriva åt honom Jag vet inte vem han är och inte vilket forum han är på men det tycks ju flera andra här ha reda på"Kycklingen " sa:Jaja, du kan vara lugn. Han kan skriva här i morgon så slipper du skriva åt honom.
"hillmer " sa:Jo men dom verkar ha en ryslig koll på vad legolas har för sig Om han nu är en Ja jag vet inte vad jag ska säga allt som dom allar honom här Varför då ta sig dit att ständigt gå in och kolla vad han säger på (sitt forum)
"hillmer " sa:Vad då jag skriva åt honom Jag vet inte vem han är och inte vilket forum han är på men det tycks ju flera andra här ha reda på
[/quote
Kort på sex år som han varit här har han av verkat lika många forum.
Har haft problem med alla forum , han brukar ofta då snacka en jäkla massa skit om både medlemmar o forumena på sin blogg.
Men nu har han ju slagets sig i hop med en likasinnad o skapat ett eget forum.
Så möjligt att två mytomaner kan ro detta i land, med ett eget forum.
"Golden " sa:Ja men varför då det stora intresset att ha koll på vad han gör och söger i sitt forum Är väl bar att strunta i honom då och inte brys sig om hans inlägg här. Måste ju var något annat om man är så nyfiken på vad han gör och säger i sitt forum???????"hillmer " sa:Vad då jag skriva åt honom Jag vet inte vem han är och inte vilket forum han är på men det tycks ju flera andra här ha reda på
[/quote
Kort på sex år som han varit här har han av verkat lika många forum.
Har haft problem med alla forum , han brukar ofta då snacka en jäkla massa skit om både medlemmar o forumena på sin blogg.
Men nu har han ju slagets sig i hop med en likasinnad o skapat ett eget forum.
Så möjligt att två mytomaner kan ro detta i land, med ett eget forum.
"hillmer " sa:Ja men varför då det stora intresset att ha koll på vad han gör och söger i sitt forum Är väl bar att strunta i honom då och inte brys sig om hans inlägg här. Måste ju var något annat om man är så nyfiken på vad han gör och säger i sitt forum???????
[/quote
Man kanske inväntar skade glädjen, att ge tillbaka för alla de som han snackat skit om.
Men nu tror jag bara.
Annars är frågan bra ställd, men har inget bättre svar.
"cumulus " sa:Man får tacka för all PR ifrån Er som anstränger Er så till den milda grad för att sabla ner andra människor och speciellt mig.
Det sägs ju att all PR är GOD PR, och i så fall så får man välan tacka då i första hand "Sponsor Bson" för alla otrevligheter..."Stenskallen" kommer ju inte långt efter, men är bara tvåa än så länge i att vara otrevlig och ful i mun...
Hoppas nu att jag inte blir tystad igen p.gr.a. att jag svarar en endaste gång på alla dessa påhopp...
My plessure Legolas, att ge dig en pungspark då och då är ett rent nöje så kul att det uppskattas. Men när det gäller elakheter är du den okrönte kunungen, ingen har väl fått så många att lämna forum som du. Grattis, bra jobbat, är du stolt?"cumulus " sa:Man får tacka för all PR ifrån Er som anstränger Er så till den milda grad för att sabla ner andra människor och speciellt mig.
Det sägs ju att all PR är GOD PR, och i så fall så får man välan tacka då i första hand "Sponsor Bson" för alla otrevligheter..."Stenskallen" kommer ju inte långt efter, men är bara tvåa än så länge i att vara otrevlig och ful i mun...
Hoppas nu att jag inte blir tystad igen p.gr.a. att jag svarar en endaste gång på alla dessa påhopp...
Bson Nu gör du ju tvärtemot av vad du svarde Jonas idag. Hur ska du ha det igentligen"bson " sa:My plessure Legolas, att ge dig en pungspark då och då är ett rent nöje så kul att det uppskattas. Men när det gäller elakheter är du den okrönte kunungen, ingen har väl fått så många att lämna forum som du. Grattis, bra jobbat, är du stolt?
En fråga till, hur tänkte du när du skrev om hur man torkar ballen och arslet på bästa sätt? Kände du att du kommit på nåt revolutionerande som du bara måste dela med dig av eller vad?
Du kan ju fråga några andra här. Domhar full koll på vad han gör"b-tung " sa:Undrar vad herr cumulus skriver på sitt forum och framför allt varför han inte stannar kvar där utan återkommer hit!