Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har vi fått en knäppgök här? Mycket konstigt inlägg. Jag är spik nykter.jag svarar själv jag tror ni är dyngraka allihop hon kan inte åka skridskor
Åtskilliga här är antingen gifta eller sambo med en thai faktiskt.ni som svarar är kanske inte gifta med en thai därför förstår jag er
läste att kurre lindströms vän inte fick hälsa på i sverige min fru får hon komma till sverige ? semester funderar vad är det för personer som handlägger
jag svarar själv jag tror ni är dyngraka allihop hon kan inte åka skridskor
läste om 24 timmars sist jag besökte skrev mej på min frus adress inget hotell kan någon förklara
ni som svarar är kanske inte gifta med en thai därför förstår jag er
det handlar om semester inte om uppehållstillstånd
förstod inte heller i början men därför behöver man inte ifrågasätta någon varken om att vara dyngrak eller retard eller behöver tolk, detta gör ju att ingen vill skriva här, bättre att fråga vänligt som man gör i verkliga livet, för övrigt undrar man ju hur det gått för curre
Ja du har ju gått på Chalmers, vi andra tomtarna behöver någon som duHan skriver väl att han läste artikeln om att Curre Lindstöms sambo fick inte tillfälligt uppehållstilstånd eller permanent.
Sen undrar han (TS) vad gäller hans fru om hon får komma på semester till Sverige.
Samt vilka tomtar är det som sitter på immigration i Sverige och beslutar egentligen?
Min gissning, hade jag inte precis läst artikeln om Curre Lindström innan hade jag med vart 0 ställd, för tydligt inlägg var det inte![]()