Buss störtar i ravin i Tak, döda 29, skadade 23

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lara Croft

Medlem

En dubbeldäckad buss störtade ner i en ravin i Tak provinsen på måndag kväll, döda 29 passagerare och skadade 23 andra. De flesta av dem var äldre.

Källa: The Nation (via RSS) där du kan läsa nyheten i sin helhet.

"Lara Croft " sa:

En dubbeldäckad buss störtade ner i en ravin i Tak provinsen på måndag kväll, döda 29 passagerare och skadade 23 andra. De flesta av dem var äldre.

Källa: The Nation (via RSS) där du kan läsa nyheten i sin helhet.
Du borde inte ha bild med cigarett i munnen, det är samma sak som att du gör reklam för att folk skall röka. Om du inte känner till det men all reklam vad gäller tobaksrökning är inte tillåten, även i Thailand är sådan reklam förbjuden.
Butiker kan sätta upp en skylt att de har cigaretter men inte reklamera för det, gäller i media också, ingen reklam där.
En bild med en cigrett i munnen är inget positivt, utan skapar avsmak.
Jag föreslår att du byter ut bilden.

Hej.
Jag holler med Rong,den ar opassande,du borde ha en bild po dig sjalv,inte po nogon pinuppa!!

"piloten " sa:
Hej.
Jag holler med Rong,den ar opassande,du borde ha en bild po dig sjalv,inte po nogon pinuppa!!

Hmm, det kanske är en choklad- eller lakritscigarett hon har i munnen. Och det är inte jag själv på min avatar heller. ;)

Och jag hoppas att "Farang53" inte ser ut som sin egen avatar heller. ;D

"glimten66 " sa:
Ohh my buddha låt na ha en cigg gnäll spikar

Tjena Micke

Jag och frugan var nere på stan igår, käkade pizza på en trevlig Svensk restaurang som min polare och hans fru driver ... Vi blev serverade av en trevlig tjej som åkte på en snygg brunmetallic PCX ,, desutom pratade hon några ord Svenska och vi tyckte nog att vi sett henne i sällskap med en Svensk kille vi känner ;D ;D ;D

Hon såg ut att trivas med jobbet

Ha det så gott :D ,

Sorry offtopic, men kan inte PMa Glimten

Och jag hoppas att "Farang53" inte ser ut som sin egen avatar heller. ;D
Möjligheten finns att byta färg när det behövs. ;D :nod:

Jag vet ni va på two lion o åt :) jo då hon trivs på jobbet hon tyckte gon kände igen dig me

"piloten " sa:
Hej.

Håller med Rong och Piloten...Är trött på att se rökare kasta fimparna utan att släcka dem överallt utan i därför avsedd plats...Dessutom ger rökning cancer + luktar mycket illa...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp