Censur

Hej

Den här gången fanns det ju ett tydligt samband eftersom miljontals människor i regionen inte kommer att få något vaccin, men jag har förstått att vi inte får skriva det även om det bevisligen handlar om coronaviruset och den pågående vacvinationen.

Ibland kanske man borde ifrågasätta den som anmäler också, bara för att en person anmäler innebär det ju inte med automatik att denne har rätt.

Men det är inget jag kan påverka, det är ju ingen demokrati på ett forum och det får man väl acceptera.

Mvh isan lover
Israel är väldigt känsligt. går knappt att skriva något om det landet utan att vara antisemit. därför skall vi vakta vad vi skriver i det sammanhanget.
Kanske jag också blir avstängd nu.

Israel är väldigt känsligt. går knappt att skriva något om det landet utan att vara antisemit. därför skall vi vakta vad vi skriver i det sammanhanget.

Hej

Så är det, det är bara att hoppas att ingen inleder oss i frestelse, själv har jag redan sedan tidigare uppmaningar slutat starta någon diskussion rörande något om Israel, men jag har däremot svarat på andras inlägg i ämnet, får försöka låta bli det också, men det är svårt när andra skriver något som man inte tycker stämmer.

Mvh isan lover

Hej

Så är det, det är bara att hoppas att ingen inleder oss i frestelse, själv har jag redan sedan tidigare uppmaningar slutat starta någon diskussion rörande något om Israel, men jag har däremot svarat på andras inlägg i ämnet, får försöka låta bli det också, men det är svårt när andra skriver något som man inte tycker stämmer.

Mvh isan lover

Sluta lipa nu och gå vidare!

/ SatanG

Tja, om man håller sig till sanningen och korrekta fakta tror inte jag det är några problem. Problemet är när alla tyckande och rena villfarelser långt från sanningen florerar.

Ett faktainlägg om bakgrunden till staten Israel:Israel har rätt till Gaza och Västbanken

Hur många orkar läsa?

Hej

Mvh isan lover
Så länge det är skitsnack och hörsägen som är sanningen gör TSs helt rätt i denna fråga och du tillhör inte de som klarar fakta i denna fråga!

Så länge det är skitsnack och hörsägen som är sanningen gör TSs helt rätt i denna fråga och du tillhör inte de som klarar fakta i denna fråga!

Hej

Så länge det är Amnesty, FN och WHO m.fl man refererar och länkar till så behöver man nog inte vara så orolig för att det dom säger inte är sant, men det har nog ingen betydelse för dig.

Själv respekterar jag beslutet att vi inte ska diskutera ett visst ämne och det följer jag, du får fortsätta den diskussionen med PeterSfa han verkar ju vara intresserad.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp