Under politiktavlan ja. Och det beror väl för sjutton på sammanhanget.Men du har själv komenterad svensk politik så det är helt ok då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Under politiktavlan ja. Och det beror väl för sjutton på sammanhanget.Men du har själv komenterad svensk politik så det är helt ok då
Ja ja Är ju ni som bestämmerUnder politiktavlan ja. Och det beror väl för sjutton på sammanhanget.
Är dagis och sandlådan öppen idag?Ja ja Är ju ni som bestämmer
har alltid varit den stora sandlådan härÄr dagis och sandlådan öppen idag?
Och du är kanske mästerkastare?har alltid varit den stora sandlådan här
Hmm , Varför flyttas WM i hockey. Vilket jag har helt förståelse för....Det är skillnad på hockey och politik.
Och jag går ut i skogen, kanske träffar på någon trevlig uggla som blinkar. Fan så mycket trevligare än vissa inlägg här på TS idag.Nä nu censurerar jag mig bort till gymmetbättre att få ut sin frustration där än att sitta här å gnälla
![]()
Ligger långt långt bakom många härOch du är kanske mästerkastare?
Israel är väldigt känsligt. går knappt att skriva något om det landet utan att vara antisemit. därför skall vi vakta vad vi skriver i det sammanhanget.Hej
Den här gången fanns det ju ett tydligt samband eftersom miljontals människor i regionen inte kommer att få något vaccin, men jag har förstått att vi inte får skriva det även om det bevisligen handlar om coronaviruset och den pågående vacvinationen.
Ibland kanske man borde ifrågasätta den som anmäler också, bara för att en person anmäler innebär det ju inte med automatik att denne har rätt.
Men det är inget jag kan påverka, det är ju ingen demokrati på ett forum och det får man väl acceptera.
Mvh isan lover
Israel är väldigt känsligt. går knappt att skriva något om det landet utan att vara antisemit. därför skall vi vakta vad vi skriver i det sammanhanget.
Kanske jag också blir avstängd nu.
Hej
Så är det, det är bara att hoppas att ingen inleder oss i frestelse, själv har jag redan sedan tidigare uppmaningar slutat starta någon diskussion rörande något om Israel, men jag har däremot svarat på andras inlägg i ämnet, får försöka låta bli det också, men det är svårt när andra skriver något som man inte tycker stämmer.
Mvh isan lover
HejSluta lipa nu och gå vidare!
/ SatanG
Hisings skämtHej
Lipa ?
Mvh isan lover
Tja, om man håller sig till sanningen och korrekta fakta tror inte jag det är några problem. Problemet är när alla tyckande och rena villfarelser långt från sanningen florerar.Israel är väldigt känsligt. går knappt att skriva något om det landet utan att vara antisemit. därför skall vi vakta vad vi skriver i det sammanhanget.
Kanske jag också blir avstängd nu.
Så länge det är skitsnack och hörsägen som är sanningen gör TSs helt rätt i denna fråga och du tillhör inte de som klarar fakta i denna fråga!Hej
Så är det, det är bara att hoppas att ingen inleder oss i frestelse, själv har jag redan sedan tidigare uppmaningar slutat starta någon diskussion rörande något om Israel, men jag har däremot svarat på andras inlägg i ämnet, får försöka låta bli det också, men det är svårt när andra skriver något som man inte tycker stämmer.
Mvh isan lover
Sluta ljug!Hej
Lipa ?
Mvh isan lover
Så länge det är skitsnack och hörsägen som är sanningen gör TSs helt rätt i denna fråga och du tillhör inte de som klarar fakta i denna fråga!