Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du blir inte censurerad, efter 5 inlägg släpper spärr För godkännande.Om allt jag skriver ska censureras så blir jag inte länge på detta forum!
Du får sluta skriva k*k, fi*ta, h*runge, r*v, b*g osv... i varje inlägg... Då slipper man censuren...Om allt jag skriver ska censureras så blir jag inte länge på detta forum!
Om du provar nu bör spärren vara borta.Om allt jag skriver ska censureras så blir jag inte länge på detta forum!
Lägg till käring också om man menar sin fru passar käraste bättreDu får sluta skriva k*k, fi*ta, h*runge, r*v, b*g osv... i varje inlägg... Då slipper man censuren...![]()
Hagga går ju braLägg till käring också om man menar sin fru passar käraste bättre
Eller rivjärnetHagga går ju bra
Hia!Eller rivjärnet
Stackare har du en hagga? Jaja det är ju självvalt 555Hagga går ju bra
Då är vi två åtminstone.Jag vet inte hur andra gör. Men ja kallar min flickvän för älskning i alla fall.
Kallar även du T-o-m-p-a's flickvän för älskling?Då är vi två åtminstone.
Ok, blir älskling dåKallar även du T-o-m-p-a's flickvän för älskling?
Ja, ni andra får samma fråga.

Bara du som listat ut hur man kommer runt censurenDu får sluta skriva k*k, fi*ta, h*runge, r*v, b*g osv... i varje inlägg... Då slipper man censuren...![]()