Covid-19 och reseinformation från olika myndigheter

 

JBK.Ltd.

Forumveteran
Tänkte lägga in lite info, för oss som planerar att ta vägen hem till LOS.

Thailändska ambassaden säger detta :

Screenshot_20200730-101124.png
Screenshot_20200730-101149.png
Screenshot_20200730-101209.png

Screenshot_20200730-101149.png
Screenshot_20200730-101124.png
Screenshot_20200730-101149.png
Screenshot_20200730-101209.png


Sorry, blidde lite rörigt .
 
Är man läskunnig står det Covid-19 OCH reseinfo från olika myndigheter.
Så före du skall vara bror duktig läs rätt.
Oj vilket trevligt bemötande. Jag skrev att det kanske inte var så han menade just för att det inte skulle ses som en pekpinne och tänkte bara att det kanske var en feltryckning av JO-Be. Jag kan tyckte det är märkligt att posta 5 år gammal information. Speciellt i tråd som i alla fall jag tolkade skulle handla om reseinfo från myndigheter i förta hand kopplat till covid-19. Kanske feltolkat av mig men då vet jag vart ribban ligger.
 
Det är underbart att bo i Thailand.Man slipper en massa onodiga bekymmer och vattnet är billigt:D
Så länge du får bo kvar där ja, snart ska väl alla smutsiga faranger kastas ut. Njut så länge du kan eller varför inte resa hem och dra fördel av den svenska sommaren istället. Här kan man dricka vattnet direkt från kranen, det är onödigt att betala för vatten på flaska.
 
Så länge du får bo kvar där ja, snart ska väl alla smutsiga faranger kastas ut. Njut så länge du kan eller varför inte resa hem och dra fördel av den svenska sommaren istället. Här kan man dricka vattnet direkt från kranen, det är onödigt att betala för vatten på flaska.
Kan nog variera i Thailand på vattenfronten. Kanske jag har haft tur, men jag drack någon gång kranvattnet när jag var på besök.
Var det tur att jag var på rätt plats.
 
Direkt ifrån Ubon:s kolkällare, rese-information, stanna hemma....baserat på en tänkt andra-våg...:xmas_smiley:
En ev. andra våg beror i så fall på att människor inte kan sköta sin sociala distans , Viruset kan själv inte skapa nån andra våg , utan enbart för att folk glömmer och då blir oförsiktiga
 
En ev. andra våg beror i så fall på att människor inte kan sköta sin sociala distans , Viruset kan själv inte skapa nån andra våg , utan enbart för att folk glömmer och då blir oförsiktiga

Visst är det så,
och just nu hörde jag på nyheterna, att England skärper restriktionerna, pga. ökad smittspridning...
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp