Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Att jag vann en rökt ål på tombola idag. Det var länge sedan jag hade en sådan tur.
Farsan fick hälften, familjen här hemma vägrar äta ål av någon outgrundlig anledning.
Varje gång som jag slår på min dator, så är jag automatiskt inloggad, och då kommer jag att tänka på att jag är kompis med en supermoderator, och det värmer faktiskt!!!
Tror någon har blivit lite"soft"och visar sin goda sida, det glädjer att se den sidan
"legolas " sa:
Varje gång som jag slår på min dator, så är jag automatiskt inloggad, och då kommer jag att tänka på att jag är kompis med en supermoderator, och det värmer faktiskt!!!
Instämmer helt precis som när våra thaifruar/flickvänner byter till att prata khmer eller lao med sina kompisar för att förvirra oss ännu mer, kan vi själva gå över till CM språket för att förvirra dom lite ;D ;D
Instämmer helt precis som när våra thaifruar/flickvänner byter till att prata khmer eller lao med sina kompisar för att förvirra oss ännu mer, kan vi själva gå över till CM språket för att förvirra dom lite ;D ;D
hahaha, ja där slog du huvudet på spiken, ja det var en oerhört intelligent iakttagelse, du har min stora beundran matte, faktiskt tycker jag att det var en jäkligt bra analys. All heder till dig, jag brukar ju inte ge ut många "karma", men detta måste ju bara ge en karma!!!
hahaha, ja där slog du huvudet på spiken, ja det var en oerhört intelligent iakttagelse, du har min stora beundran matte, faktiskt tycker jag att det var en jäkligt bra analys. All heder till dig, jag brukar ju inte ge ut många "karma", men detta måste ju bara ge en karma!!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.