Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Glad, nöjd och lite skrytsam.
Att jag har varit helt alkoholfi i 5 månader i dag och bara druckit hemmamixad jouce på bär, vatten, soda och mjölkskadat kaffe.
Att jag har varit helt alkoholfi i 5 månader i dag och bara druckit hemmamixad jouce på bär, vatten, soda och mjölkskadat kaffe.
Tråkigt med pappa.
Känner mig faktist lite stolt.
Jag känner inte alls något behov av att dricka, tänker mer på hur jag skulle känna mig dagen efter men visst kommer jag att ta många stänkare när jag känner för det, kan nog bli en och annan brakfylla med.
Tråkigt med pappa.
Jag känner inte alls något behov av att dricka, tänker mer på hur jag skulle känna mig dagen efter men visst kommer jag att ta många stänkare när jag känner för det, kan nog bli en och annan brakfylla med.
När jag var 12 år började mina vänner röka. Gillade aldrig riktigt smaken av röken, började snusa istället. Har snusat i 24 år nu. Men jag har lyckats sluta två gånger och båda gångerna höll jag upp i 1,5 år. Bortsett från abstinensbesvären som kom i vågor, mådde man så mycket bättre och kände sig friskare. Helt klart positivt att bli av med beroenden =)
Har köpt nått tandbleknings kit som inte rekommenderade snus, så får försöka lägga av igen, haha =)
Tråkigt med pappa.
Ja du brukar väl ta ett break mellan slagen. Men det blir väl andra bullar av de när Arnold dyker upp i byn. Men starkt gjort att hålla på sig längre tider.
Ja du brukar väl ta ett break mellan slagen. Men det blir väl andra bullar av de när Arnold dyker upp i byn. Men starkt gjort att hålla på sig längre tider.
Kanske skulle ha en ”anmälartopp” också, där dom mest känsliga och anmälningsbenägna kan fightas om förstaplatsen...
Undrar vem som leder den ligan idag månne
Kanske skulle ha en ”anmälartopp” också, där dom mest känsliga och anmälningsbenägna kan fightas om förstaplatsen...
Undrar vem som leder den ligan idag månne
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.