Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag fick min kära sambo jobb på fritids här på orten. Visserligen ett vikariat, men jag är ganska säker att det blir en tillsvidareanställning till slut.
När det började ryktas om att lögnhalsen skulle gå till MFF sa han i intervju efter intervju att han visste ingenting men en vecka efter den Allsvenska säsongen var över så var han klar för Mff och i Fotbollskanen gick det att läsa att Georgsson hade pratat med honom en längre tid vilket de inte får göra med de som har kontrakt utan klubbebs vetskap, så nog visste han den lögnhalsen.
När det började ryktas om att lögnhalsen skulle gå till MFF sa han i intervju efter intervju att han visste ingenting men en vecka efter den Allsvenska säsongen var över så var han klar för Mff och i Fotbollskanen gick det att läsa att Georgsson hade pratat med honom en längre tid vilket de inte får göra med de som har kontrakt utan klubbebs vetskap, så nog visste han den lögnhalsen.
Så var det säkert. Men vissa saker får man säkert inte berätta förrän allt är officiellt så han var säkert belagd med munkavle. Jag trodde du menade att han ljög om något igår. Pesonligen engagerar jag mig inte nämnvärt i MFF, det är hockey som är prio ett.
Så var det säkert. Men vissa saker får man säkert inte berätta förrän allt är officiellt så han var säkert belagd med munkavle. Jag trodde du menade att han ljög om något igår. Pesonligen engagerar jag mig inte nämnvärt i MFF, det är hockey som är prio ett.
Då förstår jag att dom blev förbannade. Rydström fick förmodligen ett erbjudande han inte kunde säga nej till. Undrar just hur länge han stannar i MFF, Sverige behöver ganska snart en ny förbundskapten efter Janne Andersson...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.