Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

"ledarn " sa:
Att chefen kom till frugan nu vid lunchtid och överlämnade ett anställningskontrakt med Tillsvidaretjänst (Fast) ifrån imorgon 1:a Maj...

Frugan har ju jobbat här på firman nu i snart 3 år till och från...

Nu äntligen är framtiden riktigt, riktigt ljus :wai: :wai:
(Dessutom fick hon bra lön) :thumbsup: :thumbsup:

Får lov att firas lite extra ikväll :nod: :nod:

Grattis gubben :) eller rättare sagt grattis till frugan din :)

GRATTIS! Till Ledarn med familj!!! :) Jag vet vad det betyder!!!!

Trevlig helg!! :upanddown:

Jag vet inte om jag vågar ingå i hyllningskören.Jag blir väl som vanligt anklagad för att upprepa mig,men jag tar risken.Grattis. ;D ;D ;D

"ledarn " sa:
Inte kan jag se något om var du bor i denna text :o :o

Så där fanns ingen upprepning...... Polly :laugh: :laugh:
Det behövdes ju inte upprepas eftersom alla nu vet att jag bor i paradiset långt från Bangla.Så du behöver inte upprepa din missuppfattning var jag bor. ;D ;D ;D

Grattis ledaren, visst ska ni fira ikväll ... kanske öl, nej just det du dricker ju inget nu så kanske räkor ... :thumbsup:

lyssnade på stefan Löfven´s 1 maj tal från Malmö folkets park.
Ett efterlängtat ord har återinförts i politiken... SOLIDARITET!.
Nä, jag är inte sosse men jag tackar Stefan för bra klargörande om tillståndet i Sverige. Detta ord är det enda jag behöver som ledstjärna i mitt liv.

"Sir One " sa:
lyssnade på stefan Löfven´s 1 maj tal från Malmö folkets park.
Ett efterlängtat ord har återinförts i politiken... SOLIDARITET!.
Nä, jag är inte sosse men jag tackar Stefan för bra klargörande om tillståndet i Sverige. Detta ord är det enda jag behöver som ledstjärna i mitt liv.

Jojo, solidaritet är ett fint och lovvärt ord. Men jag undrar just om det är någon enda av dagens politiker som verkligen vet vad det ordet egentligen betyder?

Det går ju bra att använda sig av så fina ord, men sen gäller det också att leva upp till dessa. Så Steffe, upp till bevis om ni vinner nästa val. Men jag tror inte att du eller någon annan klarar att leva upp till löftena.

Min reflektion är att oavsett vilket parti som styr så gnäller folk, det finns inget som är 100 bra. Men det jag märkt tydligt är att folk gnällde mer då Sossarna satt vid makten.. Iaf folk som arbetar.

"BERTIL " sa:
UTAN TV ÄR LIVET SLUT NU MED ISHOCKY VM OCH ALLT.

Ni har helt klart bosatt er i fel del av Thailand.
Hemma i Svedala kollar jag på tv x antal tim varje dag men i Thailand klarar jag mig helt utan. När solen går ner åker man ner på stan och umgås med goa vänner och sen när man kommer hem så blir det älskog och sen sova. Nån tv hinns inte med.

"BERTIL " sa:
UTAN TV ÄR LIVET SLUT NU MED ISHOCKY VM OCH ALLT.
Hur har människan klarat sig utan TV i miljontals år?Tur att ni är födda efter 1950 så ni har dumburken till era käraste ägodel.Den ingår väl till och med i existensminimum. ;D ;D ;D

"gunnarg " sa:
Hur har människan klarat sig utan TV i miljontals år?Tur att ni är födda efter 1950 så ni har dumburken till era käraste ägodel.Den ingår väl till och med i existensminimum. ;D ;D ;D
För egen del så har jag en TV men jag har sagt upp alla kalaner utom de som är fria. Det var inte värt 700-800 kr per månad.
Vidare så har jag givit bort min bil till sonen. Jag ska använda mig utav en bilpool i fortsättningen när jag ska köra privat med passagerare. Detta är ett led i nedräkningen inför Thailand och för att spara pengar. Jag är dock inte utan bil, har ju firmabilen ett tag till men regelverket hindrar att den används för privata ärenden.

"ledarn " sa:
Vi har inga betalkanaler här hemma heller....

I Thailand tittar jag aldrig på TV... Inte ens när vi hade UBC..
Skillnaden mellen dig och mig är att jag har råd med betalkanaler :):):)

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar