Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Att dom svenska damerna spelar så bra i fotbolls-EM. Snygg 3-1 seger idag mot Italien. Nu ser vi fram emot en spännande kvartsfinal. :thumbsup: :thumbsup:

Snart ....

image.jpg

Och ni kallar er fotbollsanhängare. Pfff, skylla på domaren redan innan matchen är otroligt lågt. Vi får väl se hur det ser ut om 2,5 timme. Men jag som ser allt i himmelsblått och inte i nattsvart skyller icke på domaren. ;) ;) ;)

Att AIK fick stryk av Halmstad borta!! 8)

Ännu gladare blir jag om Malmö FF spöar IFK Göteborg om en liten stund. Spännande är det! :)

Och jag är JÄTTEGLAD!! :thumbsup:

"Berralund " sa:
Att AIK fick stryk av Halmstad borta!! 8)

Ännu gladare blir jag om Malmö FF spöar IFK Göteborg om en liten stund. Spännande är det! :)

Och jag är JÄTTEGLAD!! :thumbsup:
Snälla du det är bara konstlad glädje :D

"Rolf " sa:
Snälla du det är bara konstlad glädje :D

Konstlad glädje - Icke!! Det säger allt om ett lag med guld i siktet när dom åker på stryk av Halmstad. Sopor!! :thumbsdown: ;)

Men ett lag som övertygande spöar en annan guldkandidat - Det är kvalitet!! :thumbsup:

"Berralund " sa:
Konstlad glädje - Icke!! Det säger allt om ett lag med guld i siktet när dom åker på stryk av Halmstad. Sopor!! :thumbsdown: ;)

Men ett lag som övertygande spöar en annan guldkandidat - Det är kvalitet!! :thumbsup:
Det var ju nåt fel på gräsmattan :D :D Ett rent sabotage.
Hörde att han som sköter den var från Skåne :D :D

"Rolf " sa:
Det var ju nåt fel på gräsmattan :D :D Ett rent sabotage.
Hörde att han som sköter den var från Skåne :D :D

Ja som tur är så är han som sköter gräsmattan på Swedbank Stadion i Malmö inte från vare sig Stockholm eller Halland i alla fall. ;D

Att Malmö FF spöade upp Helsingborgs IF med 0-3 borta idag. Nu ligger vi verkligen i vinnarhålet, får hoppas att "Änglarna" torskar ända in i Feskekörka nästa match. 8)

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar