Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skattepengarna kom från Norge idag. Väldigt passande då bilen har varit inne på service och nya vinterdäck ska inhandlas. Vilket får mig att tänka på att Volvo är en skitbil som inte är så billig i drift som folk påstår. 15300 Sek gick denna service på inkl. lite småfix. Däcken går väl på ca 6-7000 och resten av pengarna får gå till nöjen eller frugans körkort.
9300 för kamrem och "storservice" sedan trilskande magnetkoppling till ac'n. Behöver fortfarande byta ut en hel del Bussningar oc läckande vevaxelpackning. Kopplingscylindern rök vid ca 12000 mil. Äh, djävla skrot. Den får Max ett år till i min ägo.
Lexus eller BMW blir det nog. Då får man vettiga stolar
Jag betalade 3150:- för en vanlig årsservice i våras, inte speciellt billigt tycker jag. Förvisso ingick lånebil under tiden, men ändå. Den servicen gjorde jag ändå inte på Volvos egen verkstad, dock på en annan auktoriserad.
Nej, det skall bli gott att för en gångs skull sätta sig i en helt ny bil, det är en härlig om än dyr känsla. Det är något som gör mig glad!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.