Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

"Berralund " sa:
Att mina svärföräldrars pass har kommit tillbaka till dom från ambassaden i Bangkok. Och däri satt deras visum, så nu är det bara att vänta på att dom dyker upp i slutet av april. :)

En väldigt snabb handläggning måste jag säga, ansökningarna lämnades in i måndags. :thumbsup:

Gläds med dig.. Frugan hälsar, Var är nyckeln till bilen din ?

"Berralund " sa:
Att mina svärföräldrars pass har kommit tillbaka till dom från ambassaden i Bangkok. Och däri satt deras visum, så nu är det bara att vänta på att dom dyker upp i slutet av april. :)

En väldigt snabb handläggning måste jag säga, ansökningarna lämnades in i måndags. :thumbsup:

Grattis, jag hoppas att det blir en vacker vår så dina svärföräldrar kan vara ute och njuta av våran natur bl.a.

Tjejen fick sitt turistvisum( gick skitsnabbt)alla biljetter bokade och betalda,hon annländer till Köpendanmark den 2/6 och stannar tills den 30/8 hoppas nu bara att vi får en bra sommar.

Grattis till det också. Trevligt när dom är så snabba på ambassaden. Sommaren kan ju knappast bli sämre än i fjol, så det blir säkert toppen. Lycka till!! :thumbsup: :thumbsup:

Att det finns en halvböj konjak på sängbordet.....just nu..... ;D
Ska utnyttja glädjen direkt..... :)

Lasse52

Bara bra med mig Legolas....
Som Gazton skriver så är måndag bara namn på en veckodag......
Dricker en stor Gin och sweppes lemon nu....
gott som bara den.... :)

Lasse52

"Lasse52 " sa:
Bara bra med mig Legolas....
Som Gazton skriver så är måndag bara namn på en veckodag......
Dricker en stor Gin och sweppes lemon nu....
gott som bara den.... :)

Lasse52

Tjenixen Lasse, är du nere nu? Åker ner på lördag, kanske vi kan synas nere vid Nana och ta oss en stänkare. Ska stanna i BKK några dar innan jag ska ta mig ner till fiskebyn.

Ha det bäst

"legolas " sa:
Oj fan, så Lasse befinner sig nere i Thailand??? Tror jag inte ett ögonblick på faktiskt? jag ser klockslag etc. och det stämmer mycket bättre in på någon som sitter och krökar frenetiskt hemma i Sverige...

Måndag är något MYCKET mer än ett namn på en veckodag för Er som bor hemma i Sverige. Måndag är namnet på den veckodag som talar om för Er hjärna att Fre, lör och söndags-supandet bör sluta och arbetslivet tar vid. Har man inte den gränsen inpräntad så har man passerat gränsen, och befinner sig antagligen någonstans runt alkolismens utkanter.

Så ser jag på det i alla fall. Att försöka att bringa fram nåt bra med att missbruka spriten är enbart korkat och framförallt jäävligt barnsligt. Det gjorde man nog i tonåren, men sedan växte de flesta av oss upp lite grand... I alla fall vissa av oss.

Däremot om man super på semestern sådant skiter jag i alla fall, det hör ju liksom till. detta är mina tankar, delger dom till Er som motvikt till vissa andra inlägg som jag tycker man bör väga ganska noga på våg, eftersom de är bakåtsträvande och förstör människan enbart, ingen annat....
;) ;)

Stämmer korrekt Legolas.
Är kvar i visby än åker ju ner till Songkran till BKK som jag skrev förrut.
Jag dricker för att dränka mina och dyligt sorger mest......
har genomgått en dryg skilsmässa med en falangdam nyligen....

Är ingen alkis eller liknande, men väldigt glad i ALKOHOL......just nu!!

Lasse52

"Lasse52 " sa:
Stämmer korrekt Legolas.
Är kvar i visby än åker ju ner till Songkran till BKK som jag skrev förrut.
Jag dricker för att dränka mina och dyligt sorger mest......
har genomgått en dryg skilsmässa med en falangdam nyligen....

Är ingen alkis eller liknande, men väldigt glad i ALKOHOL......just nu!!

Lasse52

Jag vet hur det är, men jag vet även att alkoholen skruvar upp smärtan och problemen!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Bra bot är som du tänker, en tid i thailand för där är så mycket mer att leva för och med

Jo du har så rätt så Kjell.t, dan efter känns det ändå värre när bakfyllan kommer,
men det går över detta, som all annan skit.
Är inne i en dryg period/frekvens av mitt annars så bra liv.

Lasse52

Bakfylla e till för amatörer typ ( Lego ) så skål på dig där ute..... ;D

Du Lego Måndagar e bara yterligare en arbets dag en av sju i veckan ibland men va vet du om de som går där nere o pillar dig i naveln ;D
jag ska berätta om arbete nästa gång ja kommer till dina avkrokar över en GT

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0