Det gjorde mig ledsen !!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JBK.Ltd.

Forumveteran
Tänkte att starta upp en tråd som blir motsatsen till"Det gjorde mig glad", här ska vi kunna klämma in alla negativa händelser...

Det kan vara skönt att få ut sin frustration, genom att skriva av sig och kanske få en positivrespons av en medlem som lättar upp de mörka molnen på skyn.

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Tänkte att starta upp en tråd som blir motsatsen till"Det gjorde mig glad", här ska vi kunna klämma in alla negativa händelser...

Jo-Be

Hoppas att det intë kommer att skrivas mycket i denna tråden. Det skulle göra mig ledsen. :-\

Nåt måste ju skrivas i alla fall, det som gjorde mig ledsen var när vi var hos BVC och sköterskan sa att vår grabb förhoppningsvis skulle glömma att tala och förstå thai och khmer nu när han hade flyttat till Sverige >:( eller var det så att jag mest blev förbannad ? troligen ! för att människor kan vara så jäv... naiva och trångsynta..

Mats

"matteisurin " sa:
Nåt måste ju skrivas i alla fall, det som gjorde mig ledsen var när vi var hos BVC och sköterskan sa att vår grabb förhoppningsvis skulle glömma att tala och förstå thai och khmer nu när han hade flyttat till Sverige >:( eller var det så att jag mest blev [¤#@@¤%] ? troligen ! för att människor kan vara så jäv... naiva och trångsynta..

Mats

Det var bland det dummaste jag hört :o

"matteisurin " sa:
Nåt måste ju skrivas i alla fall, det som gjorde mig ledsen var när vi var hos BVC och sköterskan sa att vår grabb förhoppningsvis skulle glömma att tala och förstå thai och khmer nu när han hade flyttat till Sverige >:( eller var det så att jag mest blev [¤#@@¤%] ? troligen ! för att människor kan vara så jäv... naiva och trångsynta..

Mats
Det verkar nästan som ett gräns fall av oförmåga att kunna utföra sitt jobb.
Jag skulle nog ta mej en funderare på om det inte vore ide att ta upp detta bemötande med ansvarsnämnden
Det är på gränsen till tjänstefel.

"matteisurin " sa:

Mats

Helt sanslöst korkat! >:( Hade någon sagt så till mig så tror jag att jag hade tappat fattningen totalt! :o

Det gör mig ledsen!!

Att det ska vara så jääkla svårt att hitta ett jobb som passar min yrkeskategori :sad_tranparent:, förbannade tappare som tar min plats :angry_transparent:

"Jo-Be " sa:
Det gör mig ledsen!!

Att det ska vara så jääkla svårt att hitta ett jobb som passar min yrkeskategori :sad_tranparent:, [¤#@@¤%]e tappare som tar min plats :angry_transparent:

Jo-Be, vet folk vad tappare är för något? Håller med dig, det är ta mig [¤#@@¤%ผีสาง@¤] för jäkligt!! >:(

Det blev ett tröstande plus i kanten i alla fall!

"Berralund " sa:
Jo-Be, vet folk vad tappare är för något? Håller med dig, det är ta mig [¤#@@¤%ผีสาง@¤] för jäkligt!! >:(

Det blev ett tröstande plus i kanten i alla fall!

Sorry! Berralund

Hade huvudet i sjömansmode, ok, "tappare" är utländsk arbetskraft som rederiet kan anställa, istället för svensk.
Om någon skulle undra vad en"tappare"är så kan det vara en person någonstans från sydöstra asien, vanligtvis från Filippinerna, eller annat land där borta...

Jo-Be

Fick ett Låååångt Mail från en bekant utanför kata .. Satan vad jag saknar Thailand :-[ :( :( :(

Det gjorde mig ledsen!

När jag hade kontakt med den nyaste resebyrån jag ville pröva, så kändes det som de inte lyssnade på mina önskningar jag hade, om att hitta det lägsta priset på biljetten.
Visst hittade de resor men de låg 2-300kr högre, än de jag hittade själv på nätet.
Och personen på resebyrån var alldeles för mycket på mig att"slå till"och betala ett högre pris, jag gillar inte att bli behandlad så...

Näe! det slutade att jag återvände till den resebyrå som alltid tagit hand om mig och att hitta bra pris på resan till LOS, det är bara att inse att"nöjda kunder, är glada kunder, som alltid återkommande efter god service", vilket jag fick hos dem...

"Jo-Be " sa:
Det gjorde mig ledsen!

När jag hade kontakt med den nyaste resebyrån jag ville pröva, så kändes det som de inte lyssnade på mina önskningar jag hade, om att hitta det lägsta priset på biljetten.
Visst hittade de resor men de låg 2-300kr högre, än de jag hittade själv på nätet.
Och personen på resebyrån var alldeles för mycket på mig att"slå till"och betala ett högre pris,
jag gillar inte att bli behandlad så...

Näe! det slutade att jag återvände till den resebyrå som alltid tagit hand om mig och att hitta bra pris på resan till LOS, det är bara att inse att"nöjda kunder, är glada kunder, som alltid återkommande efter god service", vilket jag fick hos dem...

Såna företag brukar lyckligtvis ha en förmåga att inte bli så långlivade

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
996
Anonym
A

Tillbaka