Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ojoj Rolf, nu kommer nog hela Fredrica Brehmer-förbundet här på forumet efter dig när du säger så PLUS alla velourrockarna också!!!!! Bäst du signar ut nu!!!
Faan va mesiga ni är gubbs.... säg som de e någon jääkla gång!! Det beror helt enkelt på att vi är så sjuttans ointresserade bara, inget annat. va sjuttan, sy in en knapp kan ju vilket idiot som helst göra ju. Men vi vill bara inte lära oss.
;D ;D ;D
Du har rätt, så är det i mitt fall. Jag vill inte lära mig, hatar små pillerijobb. Men visst är det viktigare att kunna utföra de stordåd som vi gör i stället för småjobben. ;D
Ojoj Rolf, nu kommer nog hela Fredrica Brehmer-förbundet här på forumet efter dig när du säger så PLUS alla velourrockarna också!!!!! Bäst du signar ut nu!!!
Omskrivna vanliga svenska ordspråk på kansli svenska:
Kvaliteten, hos ett genom upphettning aktiverat fluidium och via extration av animaliska och/eller vegetabiliska komponenter framställt nutritivt preparat, förhåller sig omvänt till numerären hos den i produktionen engagerade kulinariskt skolade personalen.
Vid en komparativ statistisk analys av å ena sidan ett manuellt hanterat specimen av klassen aves och å andra sidan cirka ett fjortondels gross dylika, i en population av förvedade fanerogamer, torde det förra bedömas såsom potentiellt gynsammare än det sekundära.
Den vokuloverbalt modulerade manifestationen av en emotionell satisfaktion, bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forcerandet av en till breddytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo gernomförts.
En visuellt handikappad feminin individ av de domesticerade formerna av segregerade arter av säktet gallus, kan undantagsvis excellerera i lokaliserandet av en minimal delmängd av en diminuitiv form av ett ceralia.
@Legolas När jag nu läser mitt eget inlägg begriper jag att första delen som var menat som ett skämt blev väldigt dumt. Förlåt mig! Jag ber om ursäkt.
Kan någon moderator vara snäll och ta bort mitt inlägg?
@Legolas När jag nu läser mitt eget inlägg begriper jag att första delen som var menat som ett skämt blev väldigt dumt. Förlåt mig! Jag ber om ursäkt.
Kan någon moderator vara snäll och ta bort mitt inlägg?
@Berralund Gillar du Pompejus citat? "Att segla är nödvändigt"?
Själv gillar jag "Mulier taceat in ecclesia" - (1 Kor. 14:34) och "In vino veritas, in absurdum, aqua vitae. Veriatio delectat!" är inte heller så dumt..........
Men dagen efter "Post festum, via dolerosa".
@Berralund Gillar du Pompejus citat? "Att segla är nödvändigt"?
Själv gillar jag "Mulier taceat in ecclesia" - (1 Kor. 14:34) och "In vino veritas, in absurdum, aqua vitae. Veriatio delectat!" är inte heller så dumt..........
Men dagen efter "Post festum, via dolerosa".
Paginatus, se min signatur, Pompeius är allt en favorit. Och dom flesta av oss har väl vandrat Via Dolorosa post festum. Dessutom håller jag med Magnus Uggla, Nemo saltat sobrius!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.