En statsman av rang

Tror du att han skrivit detta tal själv eller använt sej av en talskrivare?
Knugen kan väl ta hjälp av frugan?? Hon har bott i Sverige i över 40 år..
"Knygen.. min lilla vaen.. Dy muste praata suenska maaanen.. Doo kaan oom dy baara vuill.. Jaeg kan jelpa dieg.. Kaan doo ische läsa så koper vi daj en I-PAD.. Goood jool challe.. :xmas_smiley: Jaeg elskaar deag Chal.. Doo e Wonderbau Sulviaa.. :wai:

Funderade på ny bil.. Tänkte på Knugen.. Fan! Han har kanske en gammal bil att låna ut?

Han har:
1. Ford Mustang (1965)
2. Pontiac Tempest GTO (1966)
3. De Tomaso Pantera (1971)
4. AC Cobra (1966)
5. Porsche 911 Carrera Coupe (1987)
6. Porsche 911 T Targa (1973)
7. Volvo PV 60 (1946)
8. Ford Mustang Shelby (1966)
9. Ferrari 599 GTB (2007)

Vad kostar de? Det är ju bara leksaker för han.. ;)

Men det är verkligheten … Har du hört talas om stekta sparvar? Lätt och vara vis om man inte behöver bry sig.. Som Knugen.. Köp en ny bil..
Köp en båt.. Åk till Rivieran och bada.. Läs en bok.. "Den motvillige monarken".. Har inte gjort det.. Skall göra det.. :xmas_smiley:
Den mannen har noll verklighets förankring.. :eek:

Men det är verkligheten … Har du hört talas om stekta sparvar? Lätt och vara vis om man inte behöver bry sig.. Som Knugen.. Köp en ny bil..
Köp en båt.. Åk till Rivieran och bada.. Läs en bok.. "Den motvillige monarken".. Har inte gjort det.. Skall göra det.. :xmas_smiley:
Tycker du är orättvis mot våran Kingo_O

Skulle aldrig byta plats med honom, inte ens om alla pengar följde med;)

Tror hans schema är så späckat, att det knappt finns eller fans utrymme för privatliv.
Man kan tycka vad man vill, men bättre reklampelare och ambassadör för Sverige, får du leta efter:xmas_smiley:

För att ge en bild av hur Kalle betett sig …
"Jag serverade kungen på strippklubben"
Kungen förnekar uppgiften att han skulle besökt strippklubben Gold Club i Atlanta i samband med OS 1996. Men nu släpper författarna till boken "Den motvillige monarken" ljudfiler med de vittnen som hävdar att han visst var där.
- Jag serverade honom. Jag förstår inte varför han förnekar att han var där, säger vipvärdinnan Heather Rellinger på banden.
:xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:

2001 ställdes ägarna för Gold Club inför rätta i USA. Åtalet gällde bland annat huruvida strippklubben förmedlat sexuella tjänster, vilket är olagligt i USA. I rättegången framkom namnen på flera superkändisar som besökt klubben, och bland dem skulle kungen finnas.
Kungahusets dåvarande pressekreterare Elisabeth Tarras-Wahlberg förnekade då att kungen skulle besökt Gold Club och sade att han varit i Atlanta med familjen för att titta på OS.
Vipvärdinnan Heather Rellinger var den som sedan serverade kungen i det privata rummet - men han var inte ensam. Enligt Rellinger valde kungen ut en av ställets dansöser att hålla honom sällskap i vip-rummet.
- Som jag minns det valde han en tjej som heter Nico. Han var ensam med tjejen under större delen av kvällen, man får inte glömma att jag inte fick gå in på rummet förutom när jag behövdes. De drack champagne och om jag minns rätt tror jag de åt något också, säger Rellinger som tycker det är märkligt att kungen i samband med rättegången 2001 förnekat att han var där.
- Jag serverade honom. Jag förstår inte varför han förnekade att han var där. Jag minns att jag tänkte "Vad är grejen?" Man går på strippklubbar hela tiden, det är inget konstigt, säger hon.

Han vill inte kännas vid att han gått på porrkluben.. :p:p Han är ju bara kung... :cool::cool::cool: En vanlig miljardär..

@phuket ! Är det Lågt?? Av honom eller av mig..?? Han kan väl prata med sin tant.. :wai::wai: Så kan hon förklara för honom... Ajabaja.. Inte bra Gystaf..:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: Dy e iinte Schnell.. Doo tenker langsamt.. :xmas_smiley:

Nu är det väl så att alla parti ledare har talskrivare när man skall hålla långa anförande, till och med Kristensson.
Det tar tid att skriva ett tal, man skall göra bakgrunds fakta etc.
Det sitter till o med folk vid sidan om vid utrikesdebatterna som skriver ner förslag på genmäle.
Men det visste ni väl redan, även du Gunnar
Jag bryr mig inte om Sjöstedt har talskrivare. Mina tal skriver jag själv.:cool:

För att ge en bild av hur Kalle betett sig …
"Jag serverade kungen på strippklubben"
Kungen förnekar uppgiften att han skulle besökt strippklubben Gold Club i Atlanta i samband med OS 1996. Men nu släpper författarna till boken "Den motvillige monarken" ljudfiler med de vittnen som hävdar att han visst var där.
- Jag serverade honom. Jag förstår inte varför han förnekar att han var där, säger vipvärdinnan Heather Rellinger på banden.
:xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:

2001 ställdes ägarna för Gold Club inför rätta i USA. Åtalet gällde bland annat huruvida strippklubben förmedlat sexuella tjänster, vilket är olagligt i USA. I rättegången framkom namnen på flera superkändisar som besökt klubben, och bland dem skulle kungen finnas.
Kungahusets dåvarande pressekreterare Elisabeth Tarras-Wahlberg förnekade då att kungen skulle besökt Gold Club och sade att han varit i Atlanta med familjen för att titta på OS.
Vipvärdinnan Heather Rellinger var den som sedan serverade kungen i det privata rummet - men han var inte ensam. Enligt Rellinger valde kungen ut en av ställets dansöser att hålla honom sällskap i vip-rummet.
- Som jag minns det valde han en tjej som heter Nico. Han var ensam med tjejen under större delen av kvällen, man får inte glömma att jag inte fick gå in på rummet förutom när jag behövdes. De drack champagne och om jag minns rätt tror jag de åt något också, säger Rellinger som tycker det är märkligt att kungen i samband med rättegången 2001 förnekat att han var där.
- Jag serverade honom. Jag förstår inte varför han förnekade att han var där. Jag minns att jag tänkte "Vad är grejen?" Man går på strippklubbar hela tiden, det är inget konstigt, säger hon.

Han vill inte kännas vid att han gått på porrkluben.. :p:p Han är ju bara kung... :cool::cool::cool: En vanlig miljardär..

@phuket ! Är det Lågt?? Av honom eller av mig..?? Han kan väl prata med sin tant.. :wai::wai: Så kan hon förklara för honom... Ajabaja.. Inte bra Gystaf..:thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: Dy e iinte Schnell.. Doo tenker langsamt.. :xmas_smiley:
Ja men är väl bättre att han tänker långsamt för tu tänker ju inte alls innan du vräker ur dig saker här

Hur kan du påstå det ?? Känner du honom , det gör inte jag , men som jag skrivit tidigare , jag har suttit och snackat med honom under två olika jakter på Kungshatt ,, och det skall säga dig Pepsi , den mannen har väldigt mycket verklighetsuppfattning , fn så mycket mer än vad du tycks ha, dessutom mycket bildad och ruggigt social, kan du skryta med det , det tror jag inte . Han umgås med folk från alla samhällsskikt , utan att sätta näsan i vädret , och någon dumskalle är han inte , det kunde min far vittna om

Funderade på ny bil.. Tänkte på Knugen.. Fan! Han har kanske en gammal bil att låna ut?

Han har:
1. Ford Mustang (1965)
2. Pontiac Tempest GTO (1966)
3. De Tomaso Pantera (1971)
4. AC Cobra (1966)
5. Porsche 911 Carrera Coupe (1987)
6. Porsche 911 T Targa (1973)
7. Volvo PV 60 (1946)
8. Ford Mustang Shelby (1966)
9. Ferrari 599 GTB (2007)

Vad kostar de? Det är ju bara leksaker för han.. ;)
8:an tack.

Hur kan du påstå det ?? Känner du honom , det gör inte jag , men som jag skrivit tidigare , jag har suttit och snackat med honom under två olika jakter på Kungshatt ,, och det skall säga dig Pepsi , den mannen har väldigt mycket verklighetsuppfattning , fn så mycket mer än vad du tycks ha, dessutom mycket bildad och ruggigt social, kan du skryta med det , det tror jag inte . Han umgås med folk från alla samhällsskikt , utan att sätta näsan i vädret , och någon dumskalle är han inte , det kunde min far vittna om
555555 Skicka honom till Rosengård i Malmö, och låt honom stanna där en helg utan sina liv vakter och sitt fina liv.. Han kan ju gå på en förorts bar och snacka med grabbarna där.. Han blir säkert mycket populär.. En jordnära vän.. Då kan han förklara att han har 9-10 feta bilar så lär de hälsa på honom.. :cool::cool: Dagen efter har han kanske inga kvar.. :eek:
Jag du med Knugen om du tycker det är fint.. En fjäder i hatten.. ;) Men som du säger.. Han umgås ju säkert med alla samhällsskikt..
Tror att han får det jättetrevligt ensam i Malmö med invandrar grabbarna.. Han kan väl ta med frugan.. Hon kan väl också släppa loss lite och ta en kväll i förorten.. Fasiken va trevligt med jordnära personer.. :wai::wai::wai: Det uppskattar jag.. :xmas_smiley:

Tillbaka
Topp