En statsman av rang

Nu räcker det med förtal och ärekränkning av kungahuset!!!
Man får tycka vad man vill om kungahuset, men sista inläggen har passerat gränsen för vad som är ok!!
Kommer rensa inläggen, och hoppas därefter slippa se fler nedlåtande inlägg av den karaktären.
Man får tycka vad man vill om kungahuset, men sista inläggen har passerat gränsen för vad som är ok!!
Kommer rensa inläggen, och hoppas därefter slippa se fler nedlåtande inlägg av den karaktären.

Inte kan jag se vari mitt inlägg skulle vara något förtal eller kränkning, går bra att ta bort mitt inlägg, ser dj...t dumt ut att svara på något som inte finns kvar...sista inlägget var mitt...kränkning, pffft...

Inte kan jag se vari mitt inlägg skulle vara något förtal eller kränkning, går bra att ta bort mitt inlägg, ser dj...t dumt ut att svara på något som inte finns kvar...sista inlägget var mitt...kränkning, pffft...
Vem har nämt att du skrivit nått kränkande? Förstår inte varför du tar åt dig.
Dom kränkande inläggen kan väl knappast undgått dig.....

Men i alla fall, så i Kanada har det det gått så långt nu att det finns texter på flygplatserna på.........................kinesiska!!

Var har jag gjort ett påstående? var väl mera en fråga/frågeställning?
Vill du inte kännas vid det, så är det väl så. En del tycker inte det är så viktigt att återge saker korrekt, jag är inte en av dem.

Men bara några kommentarer upp skrev du "Du skrev sista inlägget......". Jag skulle kalla det ett påstående, men vi verkar ha olika åsikter om vad svenska ord betyder.

Men det är väl skit samma, det som skrevs innan av forumvärd gällde nog alla, även om bara du tog åt dig.

Länge leve kungen:afro:

PS: Kan du inte lära dig citera den du diskuterar med?

555555555555555555555555555555555555555555555555555555555 1 miljon ggr. Ja här kan man snacka om missuppfattning .Inlägget som Mr Ubon retat sig på är ju för h*****e inte citerat till honom. Otroligt vilken nivå på forumet ikväll.
Long Live the King.
Ja inte är det @Ubon som har felat här, det är någon helt annan som har fått ett inlägg raderat efter alltför grova uttalanden om Kungafamiljen. Det är inte utan att man ibland hoppas att det hade funnits en lag i Sverige liknande den i Thailand. :mad:

Ja inte är det @Ubon som har felat här, det är någon helt annan som har fått ett inlägg raderat efter alltför grova uttalanden om Kungafamiljen. Det är inte utan att man ibland hoppas att det hade funnits en lag i Sverige liknande den i Thailand. :mad:

Jag tycker faktiskt att vi bör återinföra lagstiftning gällande kränkning av kungahuset samt återigen kriminalisera skändandet av den svenska flaggan.

Vi är inte mindre värda än andra och då bör dessa saker respekteras här precis som i Thailand eller något annat land.

Tack , här gick väl ändock gränsen för vad en sk, yttrandefrihet går :thumbsup: De jobbar varje dag med ett fullspäckat program , massor av turister inbringar stora summor just för att vi har ett kungahus ,, dessa slantar går till intäkter för olika verksamheter i landet och inbringar då skatter till vårt samhälle som sedan kan slösas på en massa skit , vad skall jag inte skriva ... Många har räknat på vad de kostar , apanaget är inte speciellt högt med tanke på vad man räknar som inkomst för landet jut för att vi har ett Kungahus , hotell samt turistnäring har stor nytta av detta

Tillbaka
Topp