En statsman av rang

555555 Skicka honom till Rosengård i Malmö, och låt honom stanna där en helg utan sina liv vakter och sitt fina liv.. Han kan ju gå på en förorts bar och snacka med grabbarna där.. Han blir säkert mycket populär.. En jordnära vän.. Då kan han förklara att han har 9-10 feta bilar så lär de hälsa på honom.. :cool::cool: Dagen efter har han kanske inga kvar.. :eek:
Jag du med Knugen om du tycker det är fint.. En fjäder i hatten.. ;) Men som du säger.. Han umgås ju säkert med alla samhällsskikt..
Tror att han får det jättetrevligt ensam i Malmö med invandrar grabbarna.. Han kan väl ta med frugan.. Hon kan väl också släppa loss lite och ta en kväll i förorten.. Fasiken va trevligt med jordnära personer.. :wai::wai::wai: Det uppskattar jag.. :xmas_smiley:
Släpa dit Röfven och Reinfeldt i stället , Knugen har väl inget med den taskiga Svenska integrationen att göra ,, blandar du inte ihop saker nu Pepsi ? Eller är du kanske riktigt djäkla avis på vår Kung :p

Släpa dit Röfven och Reinfeldt i stället , Knugen har väl inget med den taskiga Svenska integrationen att göra ,, blandar du inte ihop saker nu Pepsi ? Eller är du kanske riktigt djäkla avis på vår Kung :p
För ett antal år sedan med den enorma invandringen, så uttalade Knugen sig om att "hoppas de inte kommer hit".. I samband med att det kom många till södra Europa.. Han menade kanske Stockholm? Inte till Skåne.. :p:thumbsup::thumbsup:

Tycker du är orättvis mot våran Kingo_O

Skulle aldrig byta plats med honom, inte ens om alla pengar följde med;)

Tror hans schema är så späckat, att det knappt finns eller fans utrymme för privatliv.
Man kan tycka vad man vill, men bättre reklampelare och ambassadör för Sverige, får du leta efter:xmas_smiley:
Jag "shäejjer" bara:JAS Gripen Volvo Atlas Copco Terta Pak IKEA + 100 till, dom säljer Sverige! Plus Björn Borg Abba osv!:);):cool::p:xmas_smiley:

Detta med kungar och drottningar! Man måste komma ihåg en sak! Hur uppstod "kungar" egentligen? Tänker så här, i byn finns det alltid en kille som alla ungdomar är rädd för, varför? Han använder våld för att få som han vill! Samma med "kungarna", det var män som för länge sedan som vill ha makt och rikedomar och brudar, och alla andra som inte ville ha makt fogade sig, och vips så uppstod detta som kallas "kungar"! Sedan finns det en maffia åxå men det är en annan sak!

Detta med kungar och drottningar! Man måste komma ihåg en sak! Hur uppstod "kungar" egentligen? Tänker så här, i byn finns det alltid en kille som alla ungdomar är rädd för, varför? Han använder våld för att få som han vill! Samma med "kungarna", det var män som för länge sedan som vill ha makt och rikedomar och brudar, och alla andra som inte ville ha makt fogade sig, och vips så uppstod detta som kallas "kungar"! Sedan finns det en maffia åxå men det är en annan sak!
Tack för historielektionen :Dmissade just den när jag gick i skolan;)

Ja tycker att vi har råd med våran Kung alla som tycker något annat kan hålla de för sej själva. Man bör inte skriva eller kasta skit på vårat Kunga hus lika med kunga huset här i thai. Tänk först
Om nu som rojalister säger att kungen ger så mycket i reklam för Sverige kan han väl starta ett pr-bolag och ta betalt av alla företag som berörs.
Då slipper jag betala.

Sen kan man väl fråga sig ,ska någon födas till en titel i Sverig 2019?

När jag tänker tillbaka på Svenska Konungahuset, så tänker jag på, hur blir man Kung i Sverige? ett sätt är att ta livet av sina bröder, ingen opposition från dom, hur blir en flicksnärta 15 år Drottning? nu tänker jag på Karin Månsdotter, hur tillverkar man en arme"? den indelte soldaten? förläningar i Kungens namn, konfiskeringen, historien börjar om, Guadelopräntan, tycker det är intressant att läsa om historien om hur kungar har tillsatts, det mesta har skett igenom svek och bråd död, falskhet, jag rojalist?

När jag tänker tillbaka på Svenska Konungahuset, så tänker jag på, hur blir man Kung i Sverige? ett sätt är att ta livet av sina bröder, ingen opposition från dom, hur blir en flicksnärta 15 år Drottning? nu tänker jag på Karin Månsdotter, hur tillverkar man en arme"? den indelte soldaten? förläningar i Kungens namn, konfiskeringen, historien börjar om, Guadelopräntan, tycker det är intressant att läsa om historien om hur kungar har tillsatts, det mesta har skett igenom svek och bråd död, falskhet, jag rojalist?
Det var den tiden, idag är Kungen en mycket fin representant för Sverige. Ingen skall försöka inbilla mig att det hade blivit billigare att ha en president med allt vad det innebär av val mm. Visst, dom kungliga slotten kostar men dessa är ett kulturarv som ovillkorligen måste bevaras.

Och det går inte att komma ifrån att en kung är mycket högt ansedd på dom flesta håll i världen.

... samma här, eller möjligtvis 3:an.

Kungen har en del angenäma minnen att trösta sig med. Bara alla dessa "kaffeflickor", varav flertalet har synts i TV4, gör ju att ämbetet kan anses attraktivt.

Pojken hans hade tyvärr den dåliga smaken att gifta sig med "Paradise Hotel" - kanske tur att grundlagsändringen gjorde honom "arvlös" retroaktivt. Vi får se hur Huset Westin kommer att regera landet i framtiden, efter Bernadottarna.

Det var den tiden, idag är Kungen en mycket fin representant för Sverige. Ingen skall försöka inbilla mig att det hade blivit billigare att ha en president med allt vad det innebär av val mm. Visst, dom kungliga slotten kostar men dessa är ett kulturarv som ovillkorligen måste bevaras.

Och det går inte att komma ifrån att en kung är mycket högt ansedd på dom flesta håll i världen.

Hörrö dudu, din lilla rojalist, jag har inte nämnt ett ord om kostnaden för att ha ett kungahus eller President.

Hörrö dudu, din lilla rojalist, jag har inte nämnt ett ord om kostnaden för att ha ett kungahus eller President.
Nej, men många vänder sig emot att Kungahuset är så dyrt. Det är det dock inte, slotten mm måste underhållas även om Sverige blir en republik. Nej, Kungafamiljen är värd varenda krona som representanter för Sverige. Där ger jag mig aldrig, jag är nämligen ingen liten rojalist utan STOR!! :)

Tillbaka
Topp