Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ha ha om nån vunnit hur gå vidare på ett VM, Ok analysera analysera till nästa VM kanske. Nån vinner det är jag säker påÄr det nån som vunnit än, så vi kan gå vidare?
Vi går vidare i livet och gör annat. Mello te.x.Ha ha om nån vunnit hur gå vidare på ett VM, Ok analysera analysera till nästa VM kanske. Nån vinner det är jag säker på
Nä, hoppas att limejuicearna bankar skiten ur grodätarna.Skrällarna fortsätter i VM,även Ronaldos Portugal ute nu Nu håller vi på Fransmännen i deras match mot England senare ikväll.
Okay.
Då slår vi vad 10 000 Baht, du att de får medalj jag att de inte får medalj .
10.000?
500 baht kan jag sträcka mig till.
Vi får väl se senare idag hur det ser ut mot Iran.
BTT
Ja men når England matchen om bronset vinner jag vadet.
BTT
6-2 till England i första matchen.
Stefan börjar kanske bli nervös?
BTT
Det var ju som att sno nappflaskan från ett spädbarn. Fransmännen gjorde vad de behövde men verkade vara lite övertända när de drog på sig en onödig straff och farliga frisparkar.Inte det minsta, vinna mot ett utfyllnadslag ska alla stora fotbollsnationer göra.
Jag vill gratulera Argentina till guldet. Det blev en otroligt spännande final!
Hands-regeln har väl alltid varit så, inget nytt. Jag brukar vara kritisk mot domare både i fotboll och hockey men tycker den polske mannen skötte sig bra. Det absolut viktigaste är att en domare är konsekvent och dömer på samma sätt i identiska situationer. Då vet spelarna vilken nivå dom kan lägga sig på. Inkonsekventa domslut är ett problem!Jag tycker fotbollsreglerna blivit väldigt märkliga.
Den första straffen kan man ifrågasätta, och han som fick bollen stenhårt skjuten på armen kunde väl för fan inte hjälpa det.
Jag tycker att armen måste söka bollen och inte tvärt om.
Nu springer spelarna omkring med händerna på ryggen.
Det måste ju vara den mest onaturliga ställningen att ha armarna i.
Den där finalen avgjordes ju via en jäkla massa beslut om straffar, och nu tycker man att det var det mest spännande man sett
Fotboll är en fjollsport så då får man räkna med fjolliga reglerJag tycker fotbollsreglerna blivit väldigt märkliga.
Den första straffen kan man ifrågasätta, och han som fick bollen stenhårt skjuten på armen kunde väl för fan inte hjälpa det.
Jag tycker att armen måste söka bollen och inte tvärt om.
Nu springer spelarna omkring med händerna på ryggen.
Det måste ju vara den mest onaturliga ställningen att ha armarna i.
Den där finalen avgjordes ju via en jäkla massa beslut om straffar, och nu tycker man att det var det mest spännande man sett
Ha ha inte fick du många like där inte, nu ligger du på minus, Har man spelat lite fotboll så hänger man med lite, inte allt menFotboll är en fjollsport så då får man räkna med fjolliga regler
Och din kommentar var bästa behållningen, riktigt fjolligHa ha inte fick du många like där inte, nu ligger du på minus, Har man spelat lite fotboll så hänger man med lite, inte allt men
Ja det har blivit en sport för fuskare.Fotboll är en fjollsport så då får man räkna med fjolliga regler
Där håller jag med! Filmningar i värsta hollywoodstil är en skam för fotbollen och även hockeyn. Skådisarna finns tyvärr i alla lag. Rött kort direkt för en uppenbar skådespelarakt är en självklarhet.Ja det har blivit en sport för fuskare.
Minsta lilla inkast ska fuskas fram några meter o.s.v.
Hette han inte Fredrik Ljungberg, han den där som sprang efter sidlinjen och väntade på ett lämpligt tillfälle att låtsas bli fälld?
Han blev hyllad på tv och berömd.
När jag var i London så såg jag honom göra kalsongreklam på sidan av varenda dubbeldeckare.
Jag minns att jag satt där med en öl och tittade på när de flashiga reklambilderna gled förbi och tänkte.
Vad fan har karln gjort de sista åren, slängt sig raklång vid sidlinjen, snurrat runt i svåra plågor och hållit sig för smalbenet.
Olika falla ödets lotter...
Ja för som mig som tittar väldigt sällan blir dess filmningar saker man verkligen hänger upp sig på. Tittar så sällan på fotboll så vänjer mig aldrig. Tråkigt inslag i sporten är det tyvärr men tycker att det borde gå att råda bot på med tex rött kort när det är helt uppenbart.Där håller jag med! Filmningar i värsta hollywoodstil är en skam för fotbollen och även hockeyn. Skådisarna finns tyvärr i alla lag. Rött kort direkt för en uppenbar skådespelarakt är en självklarhet.