Broder Tuk Tuk
Forumveteran
Jag tycker att Sveriges bragd förtjänar en egen tråd. Om ca tre månader börjar VM i fotboll i USA, Mexico och Kanada. Sverige under ledning av landsförrädaren dansken John Dahl Thomasson var mer eller mindre knäckta och uträknade efter att ha kommit sist i en grupp bestående av Slovenien, Kosovo och Schweiz. Ett lag i spillror men så osannolikt nog dyker en trollkarl upp vid namn Graham Potter och uträttar mirakel och för Sverige till VM igen. Vinsten mot Polen var inte rättvis och Sverige blev i stort sett utspelat men vad gör det när Målbombaren Göykeres avgör med 5 minuter kvar.
Så nu väntar en het VM sommar när vi återigen korsar Atlanten för att gräva guld i USA och med Magikern Potter vid rodret och ett antal nyckelspelare med Alexander Isak i spetsen tillbaka kan det bära långt.
Därför tycker jag laget förtjänar en egen VM tråd.
BTT
Så nu väntar en het VM sommar när vi återigen korsar Atlanten för att gräva guld i USA och med Magikern Potter vid rodret och ett antal nyckelspelare med Alexander Isak i spetsen tillbaka kan det bära långt.
Därför tycker jag laget förtjänar en egen VM tråd.
BTT