Gåta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Detta kanske är lite för svårt för Er ölpoeter och annat löst folk som diggar Bill Wyman...

De av Er som löser första OCH andra frågan är berättigade att svara på 3 frågan....

1) Vad heter den skada man får när någon sparkar eller knäar rätt in i mjukdelen på låret under t.ex. fotbollsspel???

2) Om man åker på en "sketen" till, alltså samma skada 1 gång till, vilket orspråk letar jag då efter???

3) Slutligen från var är detta foto taget (här i Thailand alltså)???

Ni som torskade på fråga 1 och 2 behöver inte bemöda sig, ni är diskade, och får ingen medalj bara dasspapper i pris....

;D ;D ;D ;D

Lårkaka
Dubbelkaka
Tar gärna dasspaper som pris, ont om den varan i Thailand

[move]Jag tar en ny, legolas glömt[/move]

Vad är det för likhet mellan en sjöman och en bil?

En Mexican har blivit bjuden på middag, vad säger han när han ätit färdigt och skall gå?

Mvh Peter :wai:

Vem är detta? Någon som vet? det borde det vara..

Vem.jpg

Jag vet inte säkert var hon bor. Men hon är inte född i Thailand, Hon har ett klingande Danskt efternamn . :)

"Gazton " sa:
Jag vet inte säkert var hon bor. Men hon är inte född i Thailand, Hon har ett klingande Danskt efternamn . :)

Ok, jag tänkte det var nån som du hade berättat om i någon tidigare tråd.

Då kör jag till med en helvild gissning att hon är en porrskådis.

Konstigt att ingen av alla dessa royalister som häckar på CM klarade gåtan.

Kvinnan heter Khun Sirikittiya ( Mest kallad för Khun Mai) och är Prinsessan Ubol Ratanas dotter.

( Porrskådis gissningen var kul )

Vem.jpg

Det är så att en sann rojalist som jag skäms. Men sanning att säga - jag trodde inte att det fanns sådana bilder på prinsessan. Snygg utan att väcka anstöt. :-[

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

S
Svar
2
Visningar
1 K
Shaowpanyaa
S
S
Svar