S
Sir One
Gäst
Jag har skapat den här tråden för att utmana Sjöstett och hans kluriga bilder.
Kan han, eller någon annan klura ut vad detta är?
Kan han, eller någon annan klura ut vad detta är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
klockrent ledarn. Ananas är helt rätt."ledarn " sa:Ananas !! Enkelt....
Ingenstans. ;D ;D ;D"Sir One " sa:Var är den här bilden tagen? Stockholmare har en fördel.
"Sir One " sa:Var är den här bilden tagen? Stockholmare har en fördel.
näää. inte glömt men den vill inte laddas upp. det kommer"Berralund " sa:Tja Sir, det är nog svårt att gissa om du glömmer att bifoga bilden! ;D
"Sir One " sa:Nu har jag bytt från surfplatta till dator och hoppas bilden kommer med nu
Var är denna tagen?
Sicken lirare. Här kan med rätta tala om klockrent!"Jo-Be " sa:Medborgarplatsen och klockspelet på medborgarhuset..
Ja jäsiken Glimten66. Du är inte bara snygg och trevlig, du är även smart som såg detta i den skumma bilden."glimten66 " sa:Södra station
"Sir One " sa:Ja jäsiken Glimten66. Du är inte bara snygg och trevlig, du är även smart som såg detta i den skumma bilden.
Karma till dig.
Det är väl den enda nackdel som du har - Ickebajare"glimten66 " sa:![]()
![]()
Kan man ju inte missa å ändå e jag inte Bajare
![]()
"Sir One " sa:Det är väl den enda nackdel som du har - Ickebajare
jag var också djurgårdare när jag var ung. i hockey i alla fall..."glimten66 " sa:Misstänkte nästan de men kan trösta dig me att jag kan sångerna o har nog vrålat dom mer än mina djurgårds sånger på fyllan![]()
"Sir One " sa:jag var också djurgårdare när jag var ung. i hockey i alla fall...