Kan mycket väl vara så men jag undviker gärna andra oroshärdar också.Är väl Ukraina dom undviker, gjorde det iallafall sist jag flög med dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kan mycket väl vara så men jag undviker gärna andra oroshärdar också.Är väl Ukraina dom undviker, gjorde det iallafall sist jag flög med dom.
Det är väl samma som när man framför båt. Men det finns väl inga pirater i Europa längre. Eller? Bara vägpirater.Kan mycket väl vara så men jag undviker gärna andra oroshärdar också.
Vägpirater ja samt telefonförsäljare, till havs känner jag mig lugn. Sommartid vill man ju knappt stanna på en rastplats längs E6:an.Det är väl samma som när man framför båt. Men det finns väl inga pirater i Europa längre. Eller? Bara vägpirater.
Kul JonasDen staden kommer man till om ett par timmar, taxin skall komma och hämta upp oss mellan 15:00-15:30.
Skall du bara stanna i Bangkok eller skall du resa runt lite i landet också när jetlagen har släppt?
Du säger som kungen sa när han fick frågan om han någonsin varit på stri**klubb...Nu känner man allt igen sig, har dock aldrig besökt den första affären.
Men det känns rätt skönt nu för det finns inga måsten på denna resan. Man har ju liksom änna sett allt redan och gjort allt. Inget som jag behöver köpa utan det är bara att njuta av tillvaron.