Grannens thailandsresa, en jädrans massa bilder från Thailand

 
Nej, men jag kan lägga in en vänd bild åt dig. :)
apan.jpg
Tackar :)
 
Idag är vår sista dag i Krabi. Vi tog en sista tur till Koh Poda och hade en underbar dag. Snorklade på östra sidan och det var mycket fisk att se på. Tyvärr tog vi inga bilder idag. Eventuellt tar jag någon mer bild innan jag återvänder till Sverige men jag vill tacka alla som läst och alla som deltagit i tråden.

[emoji1] [emoji1] [emoji1]
 
Vattnet hade dragit sig tillbaka. Förmodligen är det bara kraftigt lågvatten. Folk har gått ut för att plocka fisk eller musslor. Känns lite olustigt men det är väl kanske normalt här att havet sjunker så mycket.

uploadfromtaptalk1460112520049.jpg
 
Bor i Kata beach och 5 minuters promenad till havet Hyr rum med allt även Ac och städning och betal 6000 baht i månaden Sedan 5 minuters promemenat till 3 olika ställen som jag äter thaimat för mellan 50 och 60 baht
 
När ska du resa hem? Inte för att jag är trött på alla bilder på något sätt men min längtan börjar bli akut nu. Jag hoppas att jag kan resa i höst men det är osäkert.
 
Ni är säkert trötta på bilderna från buffén som jag brukar besöka men vad kan vara bättre att avsluta tråden med än några bilder på desserten?

Jag nöjde mig med 5 sorters dessert idag, man får ju ha gränser he he

Ha det fint nu, alla där ute oavsett var ni befinner er och @Caesar glöm inte köpa svenska stänkskydd innan du reser, de thailändska är så små ;-)

uploadfromtaptalk1460126368232.jpg
uploadfromtaptalk1460126377558.jpg
uploadfromtaptalk1460126394740.jpg


~SLUT~ och allting gott
 
Ja du verkar ha haft en trevlig resa, välkommen hem till kylan imorgon ;)
 
Ja välkommen hem igen efter en alltför kort resa som det verkar. Till sommaren blir det äntligen min tur och då blir det förhoppningsvis en del bilder, mest från Isaan naturligtvis.
 
 
 
Tillbaka
Topp