Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den enda skillnaden jag märkte var att serveringen av drycker var en aning bättre och att man slapp sitta och knuffas med några fetknoppar.3 gånger med Thai, en gång med poäng och två gånger när det varit överbokade plan, en resa med Aeroflot fick jag och frugan sitta i några breda stolar men om det var business class vet jag inte.
Det var Premium+, som var rätt så prisvärd, mellan ARN och BKK.Norwegian hade aldrig business class vad jag minns
Lättare att sova.Den enda skillnaden jag märkte var att serveringen av drycker var en aning bättre och att man slapp sitta och knuffas med några fetknoppar.
BTT
Har alltid åkt apklass. Man är ju smålänning.![]()
Varför skulle någon bli upprörd pga av detta?Det är helt ok att man åker apklass, så länge man inte blir upprörd över att någon sitter i business class.
Jo åkte premium + till Krabi direkt var en helt ok flight. Passade ypperligt då man håller till i Khao lak.Det var Premium+, som var rätt så prisvärd, mellan ARN och BKK.
Men premium+ var väl långt från buisness, var väl inte ens i närheten, bara lite större säte?Jo åkte premium + till Krabi direkt var en helt ok flight. Passade ypperligt då man håller till i Khao lak.
Innan pandemin och det fanns gott om med flighter att välja på.
Varför skulle någon bli upprörd pga av detta?
Men premium+ var väl långt från buisness, var väl inte ens i närheten, bara lite större säte?
Ja med jag hade två boardingkort och råkade sätta mig längst fram på det stora planet. Fick direkt ett glas skumpa i näven sen kom ja på misstaget. Drack upp o satte mig där bakJag snubblade en gång och satte mig i första klass på väg bak till apklass. Räknas det?![]()
Jag gillar buisness, sist satt i, snälla flyg par timmar till men jag tar erbjudanden.Ja med jag hade två boardingkort och råkade sätta mig längst fram på det stora planet. Fick direkt ett glas skumpa i näven sen kom ja på misstaget. Drack upp o satte mig där bak
Nej det var premium +. När jag var i Ocean Rig och jobbade utanför Falkland så chartrades flyg mellan London och Stanley var "klasslöst" men bekvämt, dock serverades inte en droppe till och med vakter så ingen skulle hinna ta sig ett järn mellanlandning och tankning på Cap VerdeMen premium+ var väl långt från buisness, var väl inte ens i närheten, bara lite större säte?
Dom på förra rederiet som ofta flög till Brazilien sa mer standard bli uppgraderad.Nej det var premium +. När jag var i Ocean Rig och jobbade utanför Falkland så chartrades flyg mellan London och Stanley var "klasslöst" men bekvämt, dock serverades inte en droppe till och med vakter så ingen skulle hinna ta sig ett järn mellanlandning och tankning på Cap Verde
Var några jävligt långa Flighter Phuket - via lite olika stopp - London - Stanley det var goda tider i offshore så då var det buisness. för oss i senior befattningar.
Sedan vart det sämre tider och då hamna man ofta i mitten säte mellan 2 stora bamsingar/ Negrer till Luanda.
Kanske det jag var mest trött på med jobbet till sjöss/offshore var flygandet och allt runt omkring väntan, mellanlandningar och hotell.
HejDet stämmer.
Däremot så var det bra på Thai. Samma säten som business, men maten var ekonomi. De platserna kunde vara riktigt prisvärda.
Jag bryr mig mer om sätet än om serveringen.
En korv på OKQ8 är ju bättre än maten i First…..nåja, kanske inte helt korrekt, men det är inga större kulinariska nivåer på maten i varesig business eller First.
Där uppfanns fenomenet halsaJa med jag hade två boardingkort och råkade sätta mig längst fram på det stora planet. Fick direkt ett glas skumpa i näven sen kom ja på misstaget. Drack upp o satte mig där bak