Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja. Han skickade konstiga mail till Matilda om hur man startar en farm. Var ju rätt person att skicka till när det både finns Ubon och
Isaan Lover som kan svara på det bättre.
Jag har ju mejlat dig om detta.
Men jag skickade mail till han med dubbelnicken idag och då började detta nicket att få kalla fötter.
Ett av nicken med med samma IP-Adress är ju borta från medlemms listan nu eller har bytt namn på
forumet. Han fick mail från mig idag där jag nämner han med namn från sin FB-profil.
Jag har skärmdumparna kvar från mail från Tobie till Matilda
Jag har fått Mail från honom med frågan om hur man starta en farm, jag svarade att jag gärna svarar på dom frågor jag kan, men några frågor om att starta farm har inte kommit, däremot några helt andra frågor.
Mig frågade han om jag hade jobb åt han, sedan kom det ett mail om att han satt på ett flygplan till Thailand, då blir det svårt att jobba med svets hos mig!
Mig frågade han om jag hade jobb åt han, sedan kom det ett mail om att han satt på ett flygplan till Thailand, då blir det svårt att jobba med svets hos mig!
Jag tycker att hela han blev till ett stort skämt, ett riktigt stolpskott, nu kan han inte svara här, vilket inte betyder att han inte kan vara upptagen med annat, kanske han sitter hemma i en annan del av Köping, letar efter en biljett, tåg buss? för att kunna ta sig till årsmötet, Föreningen för oss som är retarded....
Jag tycker att hela han blev till ett stort skämt, ett riktigt stolpskott, nu kan han inte svara här, vilket inte betyder att han inte kan vara upptagen med annat, kanske han sitter hemma i en annan del av Köping, letar efter en biljett, tåg buss? för att kunna ta sig till årsmötet, Föreningen för oss som är retarded....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.