Hej då TS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja. Han skickade konstiga mail till Matilda om hur man startar en farm. Var ju rätt person att skicka till när det både finns Ubon och
Isaan Lover som kan svara på det bättre.
Jag har ju mejlat dig om detta.
Men jag skickade mail till han med dubbelnicken idag och då började detta nicket att få kalla fötter.
Ett av nicken med med samma IP-Adress är ju borta från medlemms listan nu eller har bytt namn på
forumet. Han fick mail från mig idag där jag nämner han med namn från sin FB-profil.

Jag har skärmdumparna kvar från mail från Tobie till Matilda

Hej

Jag har fått Mail från honom med frågan om hur man starta en farm, jag svarade att jag gärna svarar på dom frågor jag kan, men några frågor om att starta farm har inte kommit, däremot några helt andra frågor.

Mvh isan lover

Han skrev väl att de 500 k$ var ett skämt. Troligen kryptovalutan han skulle jobba med när han inte visste var blockchain är.

Han skrev väl att de 500 k$ var ett skämt. Troligen kryptovalutan han skulle jobba med när han inte visste var blockchain är.

Jag tycker att hela han blev till ett stort skämt, ett riktigt stolpskott, nu kan han inte svara här, vilket inte betyder att han inte kan vara upptagen med annat, kanske han sitter hemma i en annan del av Köping, letar efter en biljett, tåg buss? för att kunna ta sig till årsmötet, Föreningen för oss som är retarded....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
969
chokchai
C
A
Svar