Hur är erat väder?

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

G

Gazton

Gäst
Min andra semestervecka (av 4).. och så här såg vädret ut i morse i värnamotrakten

Juli 2011.jpg

Kanske vi i denna tråden kan täcka in hela Los och Sveriges väder? Skippa tabeller och sånt, utan bara personliga observationer.

På så sätt slipper man förlita sig på medias väderleksrapporter ( som oftast inte stämmer >:( )

Kanske gunnarg kan rapportera från Phuket ibland ? ;)

3,5 mil norr om stockholm mot norrtälje 23,8 grader i skuggan och mestadels soligt.

Umeå rapporterar helmulet, +20 grader med regn på väg in från söder.

"zMacen " sa:
Umeå rapporterar helmulet, +20 grader med regn på väg in från söder.

Instämmer med föregående talare, befinner mig ju bara ca 20 km därifrån. Inget regn än och solen försöker bryta igenom molntäcket. :)

"Berralund " sa:
Instämmer med föregående talare, befinner mig ju bara ca 20 km därifrån. Inget regn än och solen försöker bryta igenom molntäcket. :)
Och inga B-52:or till mygg syns till heller ;) ;D

Klockan 16.15 i Enköpings trakten regnet står som spön i backen. Bra då slipper vi vattna

Huddinge i södra stockholm kl 16.18. Mörka moln hopar sig men fortfarande inget regn.....

Även södra stockholm bjuder på riktigt pilsnerväder idag, dvs solsken :D

"ledarn " sa:
Sicket grillväder det blev så här på eftermiddagen... :upanddown: :upanddown:

Jäklar vad man har "stoppat" in mat i ansiktet..... Grillad kycklinglever, fläskfilé och majskolvar....
Till det "sänkte" jag och frugan en låda vitt vin... Så nu blir det soffan ett tag :love_transparent:

Sänkt en hel låda - då förstår jag att åtminstone hon behöver ligga på soffan. Min fru blir ju dyngrak på ett enda glas, så hon dricker ingen alkohol alls. Trist! :(

"Berralund " sa:
Min fru blir ju dyngrak på ett enda glas, så hon dricker ingen alkohol alls. Trist! :(

Säg till henne att hon måste träna ;D

Eller, det måste vara skönt men en fru som inte dricker. Fulla fruntimmer kan också vara trist ::)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp