Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Träning hjälper inte i det fallet, hon har försökt. Då kan hon hamna framför toalettstolen och "köra buss". Så det är bäst att hon låter bli (det blir ju mer till mig då hehe).
I morrn ska det helst inte regna.. Jag hade en liten grillning på lut framåt kvällen.. Kan bli burköl och flintastek... Man ska inte vara så jävla fin i kanten
I morrn är nog vädret ok, värre på fredag och resten av helgen.
På fredag eftermiddag och lördag förmiddag ska jag vara hundvakt, typiskt dåligt väder att behöva promenera med den hunden.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.