A
Anonym
Gäst
jag har ju en del hobbies som kräver besök i storstaden Khon Kaen , det har då resulterat i att jag och min hustru ganska ofta åker upp till Khon kaen, eller till korat , att handla delar eller rostfria skruvar bultar är svårt i Thailand och helt omöjligt i vår lilla by eller närliggande stad .. Nu har en kamrat från Sverige kommit hit , han bor straxt utanför Khon Khaen , min hustru och jag var där i två dagar och kom hem igår .. Svärfar säger då , om Nin tycker Khon Kaen är så trevligt , varför flyttar han inte dit ??? :
Jag tog djäkligt illla vid mig eftrssom jag en tid känt att jag kanske inte uppskattas , anledningen är att jag dragit in underhållet till de "Gamla" . Svärdottern kostar mig för mycket samt att hon förstör det mesta och jag måste köpa nytt , tillex varmvattenapparaten . Jag skiter ju inte stålar ... 20000thbt samt att jag står för vatten och el för hela djävl... familjen inklusive extrahuset dit svärfar har dragit en kabel för luftpump , TV lyse mm.
Jag sade till min fru att ,jo,kanske skall jag flytta efterssom det om det var ett skämt var så in i helv dåligt så att jag faktiskt inte kan ta det som ett skämt ...
Hur skulle ni reagera /agera ..
Min fru säger naturligtvis att jag skall inte bry mig , men det gör jag verkligen , är jag inte önskvärd så skaffar jag mig ett liv på annat håll ..

Jag sade till min fru att ,jo,kanske skall jag flytta efterssom det om det var ett skämt var så in i helv dåligt så att jag faktiskt inte kan ta det som ett skämt ...
Hur skulle ni reagera /agera ..
Min fru säger naturligtvis att jag skall inte bry mig , men det gör jag verkligen , är jag inte önskvärd så skaffar jag mig ett liv på annat håll ..