Ingves talar nu om en trolig kommande finanskris

Jag tror att blir det en finanskris ganska snart ,och så lär ju inte priserna stå stilla utan falla drastiskt , jag har därför sagt åt honom att kolla noga efter dagsläget , detta var för en tid sedan, nu anser de som kan denna typ av affärer att suget efter ettor och tvåor till ungdomar i innerstaden är så stort att det alltid kommer att finnas köpare i den prisnivån , men jag själv skulle inte satsa mina slantar på det .. men jag är ju ganska okunnig i detta , det är det sista rådet han fått för några dagar sen, en lägenhet av denna storlek säljs idag för mellan 3,6 till 4,2 enligt honom för ett par timmar sen när vi snackade om just detta och jag tog upp frågan om hur det går och hur marknaden ser ut ,, jaja , men hur länge ser den så bra ut ??
Vad är det som får dig att tro på en finanskris snart?

Haaaha det var roligt, denna lägenhet hade 3 rum och kök, ett av rummen var väldigt litet. Mitt garage i Norrland är 63 m2.

Inte illa att få in så många rum, hoppas de var användbara jag har tittat på en hel del stugor men vissa har så små rum och dum planlösning så att de inte är användbara.

Har inte frågat ännu om det , inte lär den vara som min tvåa 2700 sek/månad , skall fråga honom
Fick svar av han på facebook , för den frågvis så har han fått besked att ca 2500 -3000 sek/mån skall det bli , för honom irrelevant med kostnaden som sådan , då han köper casch , men de som skall köpa skall ju orka med lån samt avgift ,, men låter väldigt bra med en så låg avgift , tyckte jag hade låg, men vi sätter av 250,000 som vi går + varje år,då till underhåll av kåken

Tillbaka
Topp