IPTV populärt

Jag vill gärna se golf pga-touren. Men ska jag köpa det så måste jag betala för ett sport-abonnemang med fotboll och skit jag inte vill se. Ett IPTV abonnemang med mängder av kanaler får man för mindre än halva priset.
Det är ju precis detta. Jag vill se F1, då måste jag betala för ett tiotal andra skitkanaler med, detta är helt åt helvete. Varför kan jag inte beställa F1 enbart till t.ex priset 1499sek/år?

Du föredrar att betala för olagliga köp.
Hej

Var har du hämtat den informationen?

Är IPTV lagligt?

Ja, det finns ingenting olagligt med att äga eller använda en IPTV. Så länge man håller sig till legitima tjänster som har rätt licenser finns det ingenting att oroa sig över. Även om du som kund av misstag råkar använda en illegitim tjänst är det sannolikt lugnt.

Mvh isan lover

Hej

Var har du hämtat den informationen?

Är IPTV lagligt?

Ja, det finns ingenting olagligt med att äga eller använda en IPTV. Så länge man håller sig till legitima tjänster som har rätt licenser finns det ingenting att oroa sig över. Även om du som kund av misstag råkar använda en illegitim tjänst är det sannolikt lugnt.

Mvh isan lover

Om man inte torskar när man köper stulen oxfilé så är det lugnt

Hej

Mvh isan lover

IPTV-tjänster som erbjuds av erkända leverantörer som Telia, Tele2 och Telenor m. fl. är alltså fullt lagliga. Dock finns det olagliga IPTV-tjänster som distribuerar innehåll utan rättigheter, vilket kan leda till rättsliga konsekvenser både för tjänsteleverantören och användaren.

Så står det när googlade.
Men i Thailand förbjöds det, vet inte hur det är idag om tillåtits igen?
Men i Sverige verkar finnas lagliga alternativ.

Hej

Mvh isan lover

Vilken IP-TV använder du dig av med dessa 3000 kanaler?

En bild kan bifogas

IMG_2359.webp

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp