IRL

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Per Olav " sa:
Tro Wanpen har rätt..
frågan har nog varit ställd tidigare..
Men det rann väl kanske ut i sanden och då är det väl lämpligt att fråga igen? :laugh:

Tackar så mycket, frågan helt ok att ställa

jag är alltid på. Stockholm är ju alltid ett alternativ till HC men jag ska ju neråt dom trakterna i sommar. Kan tänka ta med mig lite fiskeutrustning om det skulle finnas intresse att bjuda med mig på en fisketur.....
Gillar gös som bara den, kan nog påstå att det är min absoluta favorit bland sötvattensfiskarna.....

Sen så känner jag mig mer hemma om det serveras ÅBRO öl i ett svartgult rum...

Hehe :-*

"b-tung " sa:
jag är alltid på. Stockholm är ju alltid ett alternativ till HC men jag ska ju neråt dom trakterna i sommar. Kan tänka ta med mig lite fiskeutrustning om det skulle finnas intresse att bjuda med mig på en fisketur.....
Gillar gös som bara den, kan nog påstå att det är min absoluta favorit bland sötvattensfiskarna.....

Sen så känner jag mig mer hemma om det serveras ÅBRO öl i ett svartgult rum...

Hehe :-*

Försöker att undvika dessa ställen som severar denna ÖL pga dem dom sponsrar ;D ;D ;D

Jag och tanten kommer till Chaiyaphum i slutet av maj. För mig är det avsevärt lättare att träffas i Inre Mongoliet än i Sverige, helst ett möte i Tongliao, bara en timmes flygresa från Beijing.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp