Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
jag är alltid på. Stockholm är ju alltid ett alternativ till HC men jag ska ju neråt dom trakterna i sommar. Kan tänka ta med mig lite fiskeutrustning om det skulle finnas intresse att bjuda med mig på en fisketur.....
Gillar gös som bara den, kan nog påstå att det är min absoluta favorit bland sötvattensfiskarna.....
Sen så känner jag mig mer hemma om det serveras ÅBRO öl i ett svartgult rum...
jag är alltid på. Stockholm är ju alltid ett alternativ till HC men jag ska ju neråt dom trakterna i sommar. Kan tänka ta med mig lite fiskeutrustning om det skulle finnas intresse att bjuda med mig på en fisketur.....
Gillar gös som bara den, kan nog påstå att det är min absoluta favorit bland sötvattensfiskarna.....
Sen så känner jag mig mer hemma om det serveras ÅBRO öl i ett svartgult rum...
Jag och tanten kommer till Chaiyaphum i slutet av maj. För mig är det avsevärt lättare att träffas i Inre Mongoliet än i Sverige, helst ett möte i Tongliao, bara en timmes flygresa från Beijing.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.