Jag behöver nåon att bli min rese kamrat.......

• Trådstartare Trådstartare Kronan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
K

Kronan

Gäst
Jag åker för första gången till Thailand den 27 februari och ska vara borta i 3 månader. Jag behöver någon som vill följa med.....

"Kronan " sa:
Jag åker för första gången till Thailand den 27 februari och ska vara borta i 3 månader. Jag behöver någon som vill följa med.....

Thailand består av ca 66miljoner människor. I tillägg till dessa finns det en hel del turister.
Det är inga problem att hitta följeslagare och då blir det givetvis lättare att bli av med följeslagarna om dom hittades på plats.

Sedan så måste man komma ihåg regel nr1. Inga vittnen.
Det är då det blir som roligast.

Tänk om du skulle få dras med mig i 3månader. Jag har koll på allt du gör och inte gör.
Nej, dra ner själv och leta reda på eventuella svenskar på plats.

Jag tänkte ta upp det någon gång jag med. Så svårt det är att hitta svenskar som man kan ta en öl med och snacka skit med i Bkk. I Udon va det ju inga problem, man hittade någon efter 5 min om man ville.
Jag, min sambo har min bäste kompis och kompanjon inneboende men det hade vart kul att träffa andra med, även om det bara vore någon gång per år.

Pm mig om du e intresserad.

MVH, Krister

"Kronan " sa:

Första gngn?? Trodde du både vart i Chaiaphum och Phuket innan hälsat på din son etc?

"krister " sa:
Jag tänkte ta upp det någon gång jag med. Så svårt det är att hitta svenskar som man kan ta en öl med och snacka skit med i Bkk. I Udon va det ju inga problem, man hittade någon efter 5 min om man ville.
Jag, min sambo har min bäste kompis och kompanjon inneboende men det hade vart kul att träffa andra med, även om det bara vore någon gång per år.

Pm mig om du e intresserad.

MVH, Krister

Skall ta mig en weekend i Bangkok nästa gng om det lugnat ner sig där. Gillar Bangkok och tar mig en tur dit lite då och då så har jag vägen förbi skickar jag ett PM.

"bson " sa:
Ja det gäller ju att ha lite koll på vad man har skrivit innan om man trollar ;D ;D

555555

"Jonas " sa:
Skall ta mig en weekend i Bangkok nästa gng om det lugnat ner sig där. Gillar Bangkok och tar mig en tur dit lite då och då så har jag vägen förbi skickar jag ett PM.

Jag tror att din och min tjej kommer att bli polare. Dom är i samma ålder och min är en kul tjej som älskar att skoja och hitta på saker. Din verkar ha liknande personlighet. Inte så blyg och inbunden.

"Kronan " sa:
Hunden är mannens bäste vän, kanske kan det vara nått? gathundarithailand.com

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
3 K
Phirawan
P
L