kolla här alla klimatskeptiker

Exakt och skicka bort dom svenskar som inte sköter sig också
Vad menas med anpassar sej? För mej räcker det att dom sköter sej å lever efter svenska lagar, om dom sen inte dansar runt midsommarstången å hoppar som grodor utan fastar under ramadan det skiter jag fullständigt i
5555 roligt när en av dom större rasisterna på forumet skall börja visa sig duktig.
Bara läsa dina inlägg när du väl kommer till Thailand, då brukar ditt rätta jag komma fram.
Opålitliga, slöa, dumma etc etc, dömmer ut ett helt folkslag.
Kanske skulle satt dig en vecka i Fittja istället för din skyddade verkstad, hade vart kul och höra hur dina tongångar lät efter en vecka där, om förändringen på tongångarna blir som efter en vecka i byn ;)

Hade ju vart ett kul experiment, kan du inte flytta in till Fittja 1 månad så får vi höra sen.

Själv har jag bott i invandrartäta områden och nä, finns många nationaliteter jag ogillar och jag drar i det fallet majoriteten över en och samma kam, själv dömmer jag så gott som ut en hel världsdel med några undantag, men jag hymmlar inte med det, araber gillar jag inte där eller i sitt hemland.
Fyfan när vi var i Saud Arabien och Egypten, sånt jäkla folk alltså, usch.

Nytänkande vad gäller kärnkraft
Seaborg Technologies

Använder redan utbränt kärnavfall som bränsle.
Förkortar risktiden för förvaring från tusentals år till kanske ned till 300år.
Kan inte få en härdsmälta då tekniken stänger processen själv om det blir fel. D.v.s helt och hållet utan tekniska hjälpmedel eller ström.
Storlek ned till containernivå och upp till tio gånger billigare än vindkraft.
Låter nästan för bra för att vara sant.
Dock är detta sådant som tekniken utvecklas till om man fortsätter använda tekniken.
Kommer åstadkomma att den mängd avfall vi redan idag förvarar kommer minska med 300-400 gånger.
För mig känns det som rätt väg att gå.

5555 roligt när en av dom större rasisterna på forumet skall börja visa sig duktig.
Bara läsa dina inlägg när du väl kommer till Thailand, då brukar ditt rätta jag komma fram.
Kanske skulle satt dig en vecka i Fittja istället för din skyddade verkstad, hade vart kul och höra hur dina tongångar lät efter en vecka där, om förändringen på tongångarna blir som efter en vecka i byn ;)

Hade ju vart ett kul experiment, kan du inte flytta in till Fittja 1 månad så får vi höra sen.

Själv har jag bott i invandrartäta områden och nä, finns många nationaliteter jag ogillar och jag drar i det fallet majoriteten över en och samma kam, själv dömmer jag så gott som ut en hel världsdel med några undantag, men jag hymmlar inte med det, araber gillar jag inte där eller i sitt hemland.
Ja har bott i Angered Göteborg så ja har provat. Har jobbat både i saudi och Libyen så ja har ju varit med lite. Sen att kalla mej rasist står ju för dej, sen behöver ja inte visa mej duktig de är ja redan

Ja har bott i Angered Göteborg så ja har provat. Har jobbat både i saudi och Libyen så ja har ju varit med lite. Sen att kalla mej rasist står ju för dej, sen behöver ja inte visa mej duktig de är ja redan
Hur 17 fick du det till att jag kalla dig?!? Va inte dig jag citerade!
Det va kommunisten jag citerade.

Jaa du jag tror du blandar ihop mej med någon annan
Dom (thaiarna) är nog inte mer opålitliga slöa eller dummare än svennen
Däremot har dom ett annat tänk pga religion å kultur inget konstigt alls,
Vist har även jag fördomar men jag försöker tränga bort dom, det kan ju bero på att jag är uppväxt på landet å född på början av 50 talet

Vist har även jag fördomar men jag försöker tränga bort dom, det kan ju bero på att jag är uppväxt på landet å född på början av 50 talet
Hade ja orkat kunde jag gått tillbaks i trådarna och tagit fram lite inlägg från dig sist men väntar tills du åker ner nästa gång

Hej, är du född i Sverige eller kommer du utifrån? Jag hade aldrig sagt "svennen" som du gör om jag är född i detta landet. Tycker du så illa om ditt eget ursprung att du skriver så? Och ett annat tänk pga religion och kultur gör det då ok med omskärelse och uttrycket balkongflickor i muslimska kulturer där de slängs ut om de försöker anpassa sig till våra seder eller hittar en svensk pojkvän, eller bara vill skilja sig som alla andra som har har rättighet i detta land? Min son har blivit knivrånad 2 ggr och det är inte av Svensson eller Andersson. Jag respekterar din åsikt men då skall du respektera min också.

Hej, är du född i Sverige eller kommer du utifrån? Jag hade aldrig sagt "svennen" som du gör om jag är född i detta landet. Tycker du så illa om ditt eget ursprung att du skriver så? Och ett annat tänk pga religion och kultur gör det då ok med omskärelse och uttrycket balkongflickor i muslimska kulturer där de slängs ut om de försöker anpassa sig till våra seder eller hittar en svensk pojkvän, eller bara vill skilja sig som alla andra som har har rättighet i detta land? Min son har blivit knivrånad 2 ggr och det är inte av Svensson eller Andersson. Jag respekterar din åsikt men då skall du respektera min också.

Balkonghopp tillhör inte bara muslimska kulturen utan även den kristna kulturen.
Den kulturen verkar inte vara religionsbunden utan snarare en geografisk sport, ungefär som varpa.

Inget som fanns när jag växte upp i alla fall. Fast jag är ju ateist och fattar nada.

Det har alltid varit lika djävligt. Det är bara fallbenägenheten och antal höghus som har blivit fler.
Om man med socioekonomi i beräkningarna så sker inga fall från balkonger. Med socioekonomiska faktorer så faller inte ens folket, dom svävar uppåt.

Tillbaka
Topp