kolla här alla klimatskeptiker

Hej, är du född i Sverige eller kommer du utifrån? Jag hade aldrig sagt "svennen" som du gör om jag är född i detta landet. Tycker du så illa om ditt eget ursprung att du skriver så? Och ett annat tänk pga religion och kultur gör det då ok med omskärelse och uttrycket balkongflickor i muslimska kulturer där de slängs ut om de försöker anpassa sig till våra seder eller hittar en svensk pojkvän, eller bara vill skilja sig som alla andra som har har rättighet i detta land? Min son har blivit knivrånad 2 ggr och det är inte av Svensson eller Andersson. Jag respekterar din åsikt men då skall du respektera min också.
Jag bryr mig inte om någon kallar mej svenne, jag ser det så att jag är född i Sverige och då stämmer det ju, beklagligt det som hänt din son sådana icke Svensson å Andersson ska vi inte ha i Sverige, själv har jag varit och är orolig för min bonuspojke å särskilt nu när aseater får skulden för c19

De är ju svårt att skicka i väg svenskar från Sverige, men du kanske menar dom svenskar som fått sitt medborgarskap, se anpassa är ju de du säger följer lagar och regler som fins
Ja egentligen men det kanske blir godtyckligt om nu gud förbjude ett visst parti får ngt att säga till om

Stå på dig Inka..du har också ett gott hjärta, men f***n om trams om paradis med vindruvor i paradiset är svårsmält för mig, hahaha
Svarta vindruvor utan kärnor gillar jag (trams ja vist 555)
Tack! Gott hjärta ja det sägs ju att när faan blir gammal blir han religiös 555

kollade på ett annat forum, där hånas världskändisen greta hejdlöst efter sitt medverkande i nyhetsmorgon på tv4
fantastiskt att en ung tjej kan reta upp så många dinosaurier, heja greta

Hade ja orkat kunde jag gått tillbaks i trådarna och tagit fram lite inlägg från dig sist men väntar tills du åker ner nästa gång

D645E057-25DA-4B18-81D2-9B6E6D6C4729.jpeg

Jag bryr mig inte om någon kallar mej svenne, jag ser det så att jag är född i Sverige och då stämmer det ju, beklagligt det som hänt din son sådana icke Svensson å Andersson ska vi inte ha i Sverige, själv har jag varit och är orolig för min bonuspojke å särskilt nu när aseater får skulden för c19

Du är ju själv med och skuldbelägger kineser för c19 så du har ett rätt konstigt sätt att hantera det på... Går liksom totalt på tvärs med vad du påstår.

Ja, trodde det bara var fullvuxna som kunde reta upp en massa dinosaurier, fullvuxna som Jimmie t.ex. :)

/ SatanG
Vissa lyssnar bara till hälften. Även jimmy har ibland vettigt i sitt resonemang om man orkar lyssna. likadant med Greta men vissa ser bara en person och har bestämt att allt är gallimatias innan man hört mer än ett ord.

Det allvarliga är att media ofta medvetet ljuger eller undanhåller sanningen.
Riksdagen enades nyss om att varje Svensk medborgare skall betala ca 15.000 kr till EU:s coronafond. Inte ett ord i media!
Miljöpartiet kräver att det svenska flyget skall avvecklas och att skattepengarna används för att t.ex. utveckla flyget i Vietnam.

Vietnam.jpg
Men herregud alla medier har ju skrivit att det kostar 150 miljarder, räcker inte det? Hur svårt kan det vara?

Tillbaka
Topp