Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror såzzarna innerst inne vet vilka de är - och det är ett trauma de bearbetar.
"Vad står arbetarrörelsen för i dag?
”Säg det. I mina ögon har socialdemokratin nått vägs ände. S-gubbarna går till SD och kvinnorna till V." - arbetslivsministern Hans Karlsson
Dörby, Öland. Han har samlat fjärilar sedan barnsben, bekämpat pampar sedan tonåren, byggt LO-barrikader och suttit i Göran Perssons regering – för att ett…
De flesta av jordens civiliserade demokratier har väl någon form av miljöpartier som har varit ögonöppnare och blåslampa på resten av partierna fast med olika framgång, kolla bara på tx textilindustrin i Asien
Jag tror såzzarna innerst inne vet vilka de är - och det är ett trauma de bearbetar.
"Vad står arbetarrörelsen för i dag?
”Säg det. I mina ögon har socialdemokratin nått vägs ände. S-gubbarna går till SD och kvinnorna till V." - arbetslivsministern Hans Karlsson
Dörby, Öland. Han har samlat fjärilar sedan barnsben, bekämpat pampar sedan tonåren, byggt LO-barrikader och suttit i Göran Perssons regering – för att ett…
Någon nämnde att Slite bryter nånstans mellan 1-2% av den kalkmängd som bryts i Europa.
Om det är sant så undrar jag hur det skulle kunna orsaka sånt totalstopp i byggbranschen som det skriks om.
Helt klart så skulle det bli stora fördyringar vid byggena.
Sedan så är det möjligt att de Europeiska cementtillverkarna har smutsigare produktion.
Har någon synat katastrofsiffrorna?
Någon nämnde att Slite bryter nånstans mellan 1-2% av den kalkmängd som bryts i Europa.
Om det är sant så undrar jag hur det skulle kunna orsaka sånt totalstopp i byggbranschen som det skriks om.
Helt klart så skulle det bli stora fördyringar vid byggena.
Sedan så är det möjligt att de Europeiska cementtillverkarna har smutsigare produktion.
Har någon synat katastrofsiffrorna?
Ja det är viktiga eftersom det blir fördyringar.
Frågan är hur många som inte har råd att betala fördyringarna.
Det är därför jag undrar om det är någon ekonomisk expert som synat katastrofsiffrorna.
De flesta av jordens civiliserade demokratier har väl någon form av miljöpartier som har varit ögonöppnare och blåslampa på resten av partierna fast med olika framgång, kolla bara på tx textilindustrin i Asien
Det fanns en gång ett miljöparti i Sverige som hette Centerpartiet och leddes av Thorbjörn Fälldin, den senaste ärliga politikern bland "gammelpartierna".
Så småningom kom Kommunisterna och försökte kopiera delar av den politiken, som de såg var lyckosam. Men det partiet är ju i sin natur genomfalskt och bara vill förstöra, särskilt för företagarna. Så det sket ju sig.
Efter Fälldin kom ett antal misslyckade figurer i C, och har förstört det partiet fullständigt så att det nu är diametralt motsatt det Fälldin byggde upp.
Nu har vi också ett parti som kallar sig Miljöpartiet, men som skiter fullständigt i miljön, och likt V bara förstör med sin förvirrade politik.
Klimathotet är för mig någonting som går emot allt jag lärde mig i skolan.
De som styr denna agenda kör enbart med en taktik och det är hjärntvätt.
Ta tex SVT. De som styr SVT har bestämt att varje nyhetssändning skall handla om klimathot och gärna ett par dokumentärer per dygn och kanal.
Jag gick ju naturvetenskapligt program och jag tror att vi som gick det programmet på 90 talet eller tidigare blev programmerade att ifrågasätta precis allt. Vi måste kunna bevisa allt genom vetenskapliga expriment och vi måste kunna räkna ut svaret på papper. Vetenskap är ingen gissningslek eller opinionsbildning för oss. Det hjälpte ALDRIG att skriva svaret tex "3" pà papper eller bocka av i ruta "A".... skiten måste alltid räknas ut där varje del av uträkningen skrivs ned så att läraren ser.
Hittills har inget av detta gjorts. Det är lätt att gissa sig till svar om hur framtiden ser ut när ingen kan ge ett rätt svar redan nu. Som Robert Kiyosaki sa att om 10 år så går jag på vatten. Det är ett påstående som är lika sant som andra spekulationer oavsett om det handlar om klimatet, medeltemperaturer eller bitcoinpriser.
Ta en vetenskapsman som Osopolar här. Han har t.o.m. visat ekvationer på gasers inverkan på temperatur. Jag visste inte att det fanns och ddssutom har funnits i ett århundrade.
Jag drar därför slutsatsen att det enbart handlar om vilja att kontrollera befolkningen. Hjärntvätt. Det finns väl ingen dollarmiljardär idag som inte äger ett antal företag innom klimatsektorn? Det handlar om att beskatta eller trycka upp nya pengar som pumpas in i dessa företag.
Sedan InKa. Ditt enda argument när du blir motbevisad är att du är emot Trump. Eftersom Trump inte tror klimatet kan kontrolleras av människan så måste du tro tvärt om.
Koldioxid påverkar växthuseffekten. Javisst. Men påverkan är inte så stor som media och regeringen vill få dig att tro. Jorden går inte under. Tekniken kommer att utvecklas till att bli fossilfri. Som Elon Musk sa att det enda som drev honom att starta Tesla var att han trodde att fossila bränslen är inte outtömliga. Smaka på den, inte ens han som tjänar mest genom stadsbidrag till att köpa in elbilar vill erkänna att klimatet är hotat. För han vet att det inte är sant. Han är naturvetare
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.