kolla här alla klimatskeptiker

Nej, jag googlade inte utan klickade bara på länken som du refererade till och där hittade jag som sagt inget om att 100 forskare skulle skrivit under på att Einstein hade fel. Nu efter ditt andra inlägg följde jag återigen ditt råd och googlade på "A Hundred Authors Against Einstein"-
Boken som du refererar till nu heter översatt till svenska "Hundra författare emot Einstein", en viss skillnad mot forskare som tidigare påståtts.

För övrigt är det trist att se att du återigen är tillbaka med dina personangrepp på lägsta nivå.
På vilket sätt är det ett personangrepp, det var en fråga.
Och jag har inte påstått något om några forskare jag bara hjälpte till med "sök" och att den hette hundra författare stod i mitt inlägg både på engelska och tyska, fast att du har problem med engelskan vet man ju sen innan.
Är inte direkt intresserad själv men skummade igenom lite och stod väl att flera av dessa författare hade forskarstöd bakom sig?

Nej, jag googlade inte utan klickade bara på länken som du refererade till och där hittade jag som sagt inget om att 100 forskare skulle skrivit under på att Einstein hade fel. Nu efter ditt andra inlägg följde jag ditt nya råd och googlade på "A Hundred Authors Against Einstein"-
Boken som du refererar till nu heter översatt till svenska "Hundra författare emot Einstein", en viss skillnad mot forskare som tidigare påståtts.

För övrigt är det trist att se att du återigen är tillbaka med dina personangrepp på lägsta nivå.
Sen var mitt råd att googla "hundreds of scientist against einstein theory"
Eller "scientist against einstein theory"
Skriver man som du gjorde får du ju bara upp om boken.

Sen var mitt råd att googla "hundreds of scientist against einstein theory"
Eller "scientist against einstein theory"
Skriver man som du gjorde får du ju bara upp om boken.
Fritz är dn forskare på hög nivå. Lägger mycket tid på sina alster här på TS.

Hur som helst så är själva poängen att det är inte antalet som skriver under som har betydelse när det gäller vetenskap utan den som kan bevisa vetenskapligt. Det verkar som klimathysterikerna inte skyr några medel när det gäller att ha opinionen på sin sida. Tyvärr faller det eftersom tiden går och undergången uteblir. Ibland sker dock någon naturkatastrof och då vill man få det till att det aldrig hänt tidigare och att det är klimatets fel. Jag tackar svenska folket för att vi röstat fram en mer sansad regering denna gång och sakta men säkert blir även en del vänsterblivna med på tåget.

På vilket sätt är det ett personangrepp, det var en fråga.
Om det är helt ok att som du skriva " är du helt handikappad din jävel ? till mig så borde det naturligtvis även vara ok att fråga dig " är du full nu igen din jävel ?" när jag kommenterar nåt av dina inlägg. Lite märkligt kan jag tycka men dit ner sänker jag mig inte.

Om det är helt ok att som du skriva " är du helt handikappad din jävel ? till mig så borde det naturligtvis även vara ok att fråga dig " är du full nu igen din jävel ?" när jag kommenterar nåt av dina inlägg. Lite märkligt kan jag tycka men dit ner sänker jag mig inte.
Får du väl skriva, många andra som skriver det så jag är van ;)
Sen är du redan oförskämd och sitter och idiotförklarar och är spyfärdig mot många på forumet men det verkar du inte förstå.
Jag har ju självinsikt iaf och skriver så med flit för jag ogillar dig.

Sek kallade jag dig inte din jävel.
Jag skrev "är du helt jävla handikappad" vilket är en vesäntlig skillnad mot är du "helt handikappad din jävel."

SVT skickar regelbundet ut ett hysteriskt nyhetsbrev som de kallar ”KLIMATKRISEN”.
Ibland är timingen dålig. ”I franska alperna stänger i snitt tre skidorter per år på grund av snöbrist. Inte bara vi saknar snö…”

Det är en naturlig följd av att SVT inte känner skillnaden mellan väder och klimat. Klimatet har naturliga cykler!

Man rapporterar också om att Trafikverket ser försäljningen av privata elbilar dala. Verket varnar för att klimatmålen hotas. Verket tycks tro att man kan styra klimatet med en koldioxid-ratt.

Vi får också veta att en man vid namn Jack Draper kräktes av värmen i Australia Open. Att det är varmt i Australien kan hänga samma med att det nu är sommar där. Tror SVT att jorden är platt?

Telia kritiseras för att telefonin i Älsvsbyn slogs ut av extremkyla. Så fungera det i hysteri-media, värme och kyla har bytts ut mot extremkyla och extremvärme.

Som löken på laxen tycks det vänsterextrema statliga mediet inse att Presidenten i USA kommer att heta Donald Trump.

Greta (globalist) kom inte till WEF (globalist). Klimatet läggs åt sidan och AI tar över. Jag har testat Chat GTP ock konstaterar att det är samma globalister som härjar där som i media. Dags att studera innan EU plockar bort ”fake news”.

Nu har jag kollat. Dr. Willie Soon är otroligt kunnig.
Han borde träffa Valentina Zharkova för att lära mer detaljer om Solen.
Är du och andra medvetna om att denne Wille avlönas av fossilbränsleindustrin plus en massa andra saker som helt sänker hans trovärdighet?
Jag rekommenderar alla som hyllar denne man att Googla på "Wille Soon crititic" och läsa på.

Om jag angripit någon/några andra än Panpan i tråden med personliga påhopp så ber jag om ursäkt för det.

Är du och andra medvetna om att denne Wille avlönas av fossilbränsleindustrin plus en massa andra saker som helt sänker hans trovärdighet?
Jag rekommenderar alla som hyllar denne man att Googla på "Wille Soon crititic" och läsa på.

Om jag angripit någon/några andra än Panpan i tråden med personliga påhopp så ber jag om ursäkt för det.
Haha Soon blir angripen och smutskastad för han ifrågasatte "hockeygrafen" detta är 20 år gamla artiklar och vi vet nu att hockeyklubbgrafen var rena fantasier. Ingen minns längre eller tror på Al Gore och co.

The Soon and Baliunas controversy involved the publication in 2003 of a review study written by the aerospace engineer Willie Soon and astronomer Sallie Baliunas in the journal Climate Research.[1] In the review, the authors expressed disagreement with the hockey stick graph

Haha Soon blir angripen och smutskastad för han ifrågasatte "hockeygrafen" detta är 20 år gamla artiklar och vi vet nu att hockeyklubbgrafen var rena fantasier. Ingen minns längre eller tror på Al Gore och co.

The Soon and Baliunas controversy involved the publication in 2003 of a review study written by the aerospace engineer Willie Soon and astronomer Sallie Baliunas in the journal Climate Research.[1] In the review, the authors expressed disagreement with the hockey stick graph
Rättelse: fritz tror fortfarande på hockeyklubbgrafen, point of no return och att polerna smälter och haven stiger 20 meter och jorden kommer dränkas/torka ut. Allt för att co2 stigit från 0.027% till 0.037% under hundra år

Bra påpekande Friz! Jag hittade denna text:
William Soon, som forskare vid Centrum för Astrofysik | Harvard & Smithsonian (CfA), är deltidsanställd på Smithsonian Institution, en statlig myndighet som omfattas av Freedom of Information Act (FOIA).
Greenpeace-arbetaren Kert Davies gjorde en rad FOIA-förfrågningar om Soons korrespondens och bidragsarrangemang och fick 2014 ett dokument som avslöjade arrangemang både Soon och CfA hade med finansiärer.
Senare under 2014 lämnade Davies Greenpeace för att bli verkställande direktör för en nygrundad ideell, Climate Investigations Center.

Läs vidare här:

I USA får institutioner bidrag utifrån, vilket är något tvivelaktigt. Å andra sidan får Universitet i Sverige bidrag från Staten och tvingas därmed anpassa sig till rådande politik. Finns fri forskning?

William Soon, som forskare vid Centrum för Astrofysik | Harvard & Smithsonian (CfA), är deltidsanställd på Smithsonian Institution, en statlig myndighet som omfattas av Freedom of Information Act (FOIA).
Greenpeace-arbetaren Kert Davies gjorde en rad FOIA-förfrågningar om Soons korrespondens och bidragsarrangemang och fick 2014 ett dokument som avslöjade arrangemang både Soon och CfA hade med finansiärer.
Senare under 2014 lämnade Davies Greenpeace för att bli verkställande direktör för en nygrundad ideell, Climate Investigations Center.

Läs vidare här:

I USA får institutioner bidrag utifrån, vilket är något tvivelaktigt. Å andra sidan får Universitet i Sverige bidrag från Staten och tvingas därmed anpassa sig till rådande politik. Finns fri forskning?
I intervjun påstår han att hans team inte vill bli påverkade av någon stor finansiär. Till skillnad från de flesta universitet som alla är sponsrade av globalister

Läs vidare här:

Soon lämnade Harvard under pandemin. Just för att kunna forska med det han vill inte vad Harvards sponsorer vill

Tillbaka
Topp