kolla här alla klimatskeptiker

Du som propagerar för din sak, här är artikel från aftonbladet från för par dagar sen om hur din thaimout, ta barn ur skola och flyga till thailand bidrar till klimatutvecklingen.
Skadar barnen pga framtida klimat.
Lev som du lär...

Visserligen släpper flyget ut mycket koldioxid men att det skulle vara "Att flyga tur och retur till Thailand ger utsläpp på ca 2,5 ton koldioxid per person." som Emma påstår synar jag. 2,5 ton per flygresa totalt låter mer rimligt.

Vi måsta köra genom hela Korat, stod i bangkokpost igår trafiken gick i 15-30 km/h genom korat.
Skall ju till Borabue så blir några timmar.
Tog 12 timmar totalt för dottern att köra igår, dryga 70 mil på 12 timmar är ju inte så dåligt kört för en Thaitjej, med alla djäkla pissstopp. Brukar ta 6,5 timme för mig från Pattis, 48 mil

Visserligen släpper flyget ut mycket koldioxid men att det skulle vara "Att flyga tur och retur till Thailand ger utsläpp på ca 2,5 ton koldioxid per person." som Emma påstår synar jag. 2,5 ton per flygresa totalt låter mer rimligt.
Vad vet jag, hon är ju en av era klimatexperter som står på din och il sida så antar att hästarna står i garaget och faktan i farstun?

En resa Arlanda till Bangkok gör av med 250 liter eller 200kg bränsle per passagerare.
Vad det blir i CO² vet jag inte.
I alla fall inte över 200kg.

Om två personer hoppar av tror jag inte man sparar 500 liter.

Boeing 777 will consume an average of 2.9 L/100 km per passenger

Vad vet jag, hon är ju en av era klimatexperter som står på din och il sida så antar att hästarna står i garaget och faktan i farstun?
Min klimatexpert ??? Nä dra mig baklänges uppför Kebnekajse, henne skulle jag aldrig referera till annat än möjligtvis som ett skräckexempel på en som är totalt ute och cyklar i debatten. 555

Ja, så är det. Vänstern med sin skrämselpropaganda skrämmer livet ur sina väljare, som är de enda som går på vänsterns skrämselpropaganda.
Hej

Ja all världens i stort sett eniga forskare är nog Vänstervridna och hela världens samlade vetenskapliga resultat är nog bara skrämselpropaganda som luras på människorna av Sossar. :)

Mvh isan lover

Hej

Ja all världens i stort sett eniga forskare är nog Vänstervridna och hela världens samlade vetenskapliga resultat är nog bara skrämselpropaganda som luras på människorna av Sossar. :)

Mvh isan lover
Nu är det ju faktiskt inte så att alla världens forskare är eniga , inte ens 50 % av klimatforskarna är med på dina och dina gelikars galenskaper. Det är en förbannad lögn , och Klimatlögner liksom Såsse lögner börjar nu flyta upp till ytan , folk börjar förstå hur förljugna ni är

Hej

Ja all världens i stort sett eniga forskare är nog Vänstervridna och hela världens samlade vetenskap är nog bara propaganda som luras på människorna av Sossar. :)

Mvh isan lover
När vi läste oceanografi på chalmers så var det en av dom världsledande i ämnet gällande växthuseffekten och bedrev forskning och tog prover runt på världshaven som höll kursen.
Han svarade på våra frågor att han kan inte svara med säkerhet nu ja eller nej då forskningen var otillräcklig gällande växthuseffekten.
Då kom kursansvarig och avbröt han (han som höll i kursen var inhyrd av Chalmers som expert) här på Chalmers har vi som policy att växthuseffekten existerar, inget annat är tillåtet att lära ut.
Då svarade den inhyrde att jag är inte anställd utan inhyrd och med eran policy hade jag inte kunnat vara saklig, objektiv eller utföra mitt arbete korrekt, jag forskar i det här, vad är din kunskap? Då blev kursansvarig tyst.
Så det där med enat kan också vara påtvingat.

Nu är det ju faktiskt inte så att alla världens forskare är eniga , inte ens 50 % av klimatforskarna är med på dina och dina gelikars galenskaper. Det är en förbannad lögn , och Klimatlögner liksom Såsse lögner börjar nu flyta upp till ytan , folk börjar förstå hur förljugna ni är
Hej

Har du någon verifierbar fakta eller länk till stöd för det påståendet ?

Själv vill jag minnas att andelen forskare som oroade sig för klimatförändringarna och dess ökande takt p.g.a mänsklig påverkan var betydligt fler än dom 50% du uppger.

Mvh isan lover

Hej

Har du någon verifierbar fakta eller länk till stöd för det påståendet ?

Själv vill jag minnas att andelen forskare som oroade sig för klimatförändringarna och dess ökande takt p.g.a mänsklig påverkan var betydligt fler än dom 50% du uppger.

Mvh isan lover
Vad du som aldrig läser längre än till rubriken vill minnas är nog plus 50% av forskarna inom alla ämnen eniga om att orelevant.

Hej

Ja det var detta jag efterfrågade också, uppger man en siffra på exakt 50% förväntar man ju sig att det finns någon fakta eller statistik bakom som verifierar påståendet.

Vi får väl se om han har detta eller om han bara gissade.

Mvh isan lover
Hej

Mvh isan lover
Så detta inlägg av dig stämmer alltså inte.

Tillbaka
Topp