kontakt med vänner

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
har haft mkt kontakt på senaste tiden med en massa vänner som jag brukar träffa i thailand. väldigt kul - hoppas att det inte dröjer allt för länge innan man kan träffas igen - om inte så här hemma i sverige eller i norge där säkert ett 25 tal thailandskompisar bor.

den ena efter den andra pratar resor o man blir helt klart ressugen. får väl snart börja tänka på att återigen börja spara så att man någon gång kommer tillbaka till thailand o alla vänner.

ha re gött
marianne :)
 
många ggr har jag hört av folk att det inte är ngn ide att lämna adresser till vänner man träffar utomlands för att det är en sak att träffas i ett annat land när man har semester o att man har helt olika liv här hemma.

jag hävdar tvärtom. jag har massor med vänner som jag har kontakt med o jag tycker det är skitkul. en del träffar man gång på gång o vissa kanske bara en gång men man håller ändå kontakten - visst är det kul.

det är inte ett måste att man träffas. man kan ha stor kontakt via internet, skype, chaimai, facebook .

visst är det trevligt..

hur är det för dig???

ha re gött
marianne
 
ja absolut. visst är det härligt att sätta sig vid datorn kolla in sin mail o se att någon faktiskt skickat ett mail. att hålla lågan vid liv är viktigt o man känner att man inte är ensam'

marianne
 
jag tänkte nu inte bara på mig själv utan jag är säker på att alla mår bra av att få lite mail med jämna mellanrum.

ha de gött
marianne
 
Det är väl trevligt att kuna få lite mail från vännerna i thailand. Får både mail och så blir det en hel del chattande på kvällarna med polarna därnere.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp